به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۷۰۲۹

سالم ترین مدل جیپ دنیا!

سالم ترین مدل جیپ دنیا!
گوناگون: در سال ۲۰۲۱، جیپ یک نسخه سبزتر و کارآمدتر از مدل فعلی رانگلر به نام Wrangler ۴xe را معرفی کرد. این رانگلر با یک موتور الکتریکی و باتری کاملاً جدید عرضه می‌شود.
 مهمتر از آن، ۴xe «مسیرهای» جدیدی را برای علاقه مندان به آفرود باز کرد که به دنبال یک ماجراجویی سازگار با محیط زیست بودند.
به سرعت تا سال ۲۰۲۳، ۴xe با ارقام فروش امیدوارکننده به لطف فناوری هیبریدی و قابلیت های خارج از جاده، موفقیت بزرگی را به دست آورد. طراحی نمادین و خشن آن باعث شد تا علاقه مندان به آفرود از طراحی بدنه تویوتا Rav۴ و هیوندای توسان عمومی فاصله بگیرند.
سالم ترین مدل جیپ دنیا!
با این حال، یک پیشرانه جدید تنها چیزی نیست که جیپ به رانگلر داده است. تغییرات خاصی در سیستم تعلیق، دیفرانسیل‌ها و سایر مجموعه‌های فناوری انجام شده است تا در صورت مواجهه با ناهموارترین زمین‌ها، زندگی آسان‌تر شود. پس از دو سال بسیار موفقیت‌آمیز محبوبیت رو به رشد، Wrangler 4xe مطمئناً در حال تبدیل شدن به بهترین آفرود در سال 2023 است.
Wrangler 4xe موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ را از خط تولید رانگلر قرض گرفته و آن را به دو موتور الکتریکی، یکی در هر محور، متصل می کند. در مجموع، این پیشرانه 375 اسب بخار نیرو و 470 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و آن را قوی‌ترین رانگلر می‌سازد. با پانچ موتورهای الکتریکی، خزیدن صخره‌ها و حرکت در گل و لای برای 4X کار ساده‌ای است.
سالم ترین مدل جیپ دنیا!
علاوه بر این، 4xe مجهز به دو دیفرانسیل قفل شونده الکترونیکی است که آن را به اولین PHEV تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد. چهار صفحه اسکید، کمک فنرهای مجهز به FOX و میله‌های نوسانی الکترونیکی تنها برخی از ترفندهای 4xe در آستین آن هستند که آن را به انتخابی برای آفرود تبدیل می‌کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها