به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۰۷۰۳۲

لامبورگینی به دنبال کسب رکورد جهنم سبز؟

لامبورگینی به دنبال کسب رکورد جهنم سبز؟
گروه اقتصادی: ویدئویی جاسوسی از لامبورگینی روئلتو در پیست نوربرگ‌رینگ منتشر شده است. آیا پرچم‌دار سنت آگاتا به دنبال شکستن رکورد جهنم سبز است؟لامبورگینی روئلتو چند ماه پیش به‌عنوان جانشین اونتادور رسماً رونمایی شد. این خودرو با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی V۱۲، قوی‌ترین محصول تولیدی لامبورگینی محسوب می‌شود و با شتاب صفرتاصد ۲.۵ ثانیه حداقل روی کاغذ خودروی بسیار سریعی است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد لامبورگینی می‌خواهند توانایی‌های سوپرکار پرچم‌دار خود را در یکی از مشهورترین پیست‌های جهان اثبات کند زیرا ویدئوی جاسوسی جدیدی روئلتو را در جهنم سبز شکار کرده است.

این ویدئو با پیاده کردن بسیار دقیق روئلتو از کامیون خودروبر شروع می‌شود و با حرکت در پیست ادامه میابد. ازآنجایی‌که این نمونه هیچ پوشش استتاری ندارد، احتمالاً یکی از نمونه‌های تولیدی اولیه است. در ویدئو یک اوروس بنفش هم دیده می‌شود که روئلتو را دنبال می‌کند. نمی‌دانیم که لامبورگینی با سوپراسپرت جدید خود در نوربرگ‌رینگ چه می‌کند اما دو سناریو را ممکن میدانیم. این شرکت ممکن است در حال انجام دادن تنظیمات نهایی و دقیق خودرو پیش از آغاز تحویل به خریداران باشد یا قصد دارد عملکرد روئلتو را در نوربرگ‌رینگ در برابر رقبا ارزیابی کند.

با وجود سیستم هیبریدی، صدای پیشرانهٔ V12 روئلتو در این ویدئو شگفت‌انگیز است. برای یادآوری، این ماشین از یک پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند که مجموعاً ۱۰۱۵ اسب بخار قدرت دارند. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه جدید به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. روئلتو اواخر سال جاری با قیمتی در حدود ۶۰۰ هزار دلار در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. البته این تازه اول کار است و قطعاً در آینده شاهد معرفی نسخه‌های قوی‌تری مثل سوپرولوچه هم خواهیم بود.
مرجع : پدال
برچسب ها: لامبورگینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها