به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۰۷۱۱۰

«آوای جادویی» به برندگانش چه جایزه می‌دهد؟

«آوای جادویی» به برندگانش چه جایزه می‌دهد؟
گروه فرهنگی: جایزه نفرات برگزیده مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» شبکه نمایش خانگی مشخص شد.به گزارش ایسنا ، در آستانه پخش قسمت‌های نیمه نهایی و فینال مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» جایزه نفرات برگزیده اعلام شد و بر این اساس چهار فینالیستِ مسابقه، هر کدام یک قطعه با آهنگسازی و مدیریتِ هنری علیرضا افکاری منتشر خواهند کرد. 
 
پخش مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از نوروز ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و شرکت‌کنندگان در آستانه آماده‌سازی برای ضبط مراحل نیمه‌نهایی و فینال قرار دارند.طبق اعلام محمد طهرانی، تهیه‌کننده «آوای جادویی» علیرضا افکاری که مدیریت هنری هنرجویان را در طول برگزاری این مسابقه برعهده داشته است به هرکدام از فینالیست‌های «آوای جادویی» یک قطعه موسیقی با آهنگسازی و مدیریت هنریِ خود هدیه خواهد داد. 

همچنین حامیان مالی مسابقه به نفر اول «آوای جادویی» پنج میلیارد ریال جایزه ویژه پرداخت خواهند کرد.
مسابقه «آوای جادویی» در آستانه پخش قسمت‌های نیمه‌نهایی و فینالِ خود قرار دارد و کمتر از دو ماه دیگر برنده این مسابقه در روز پخش فینال مشخص خواهد شد. 

محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی مربی از داوران مسابقه «آوای جادویی» هستند.علیرضا افکاری مدیریت هنری هنرجویان و علی اوجی اجرای مسابقه را برعهده دارند.به گزارش ایسنا، تاکنون ۱۱ قسمت از مسابقه «آوای جادویی» پخش شده است و قسمت‌های بعدی هر پنجشنبه ساعت هشت صبح در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها