به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۴۰۷۱۷۷

ادعای روزنامه صرب: ولاهوویچ قطعا به بایرن می‌رود

ادعای روزنامه صرب: ولاهوویچ قطعا به بایرن می‌رود
گروه ورزشی: از زمان جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و انتقال او به بارسلونا بایرن مونیخ در پست مهاجم مرکزی با فقدان یک شماره 9 تخصصی روبرو بوده و پیوستن سادیو مانه هم نتوانست این خلأ را جبران کند.
با اینکه در روزهای گذشته از اختلاف بین مدیران بایرن مونیخ و توماس توخل برای جذب دوشان ولاهوویچ صربستانی گزارش‌هایی منتشر شده بود، اما امروز روزنامه تلگراف در صربستان با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد ولاهوویچ در آستانه پیوستن به بایرن قرار دارد و او در اولین روزهای تابستان راهی مونیخ می‌شود.
1807003
در این گزارش اشاره شده که توماس توخل در روزهای اخیر تماسی تلفنی با ولاهوویچ داشته و به او اطمینان داده که در تیم او جایگاهی ویژه خواهد داشت. تلگراف صربستان می‌گوید ولاهوویچ که مدتی است در یووه از شرایط خود ناراضی است از پیوستن به بایرن مونیخ بسیار خوشحال است.
روزنامه صربستانی می‌گوید مذاکرات بین بایرن مونیخ و یوونتوس مدتی است آغاز شده و پشت پرده جریان دارد. این مذاکرات به مراحل نهایی رسیده است. با این حال مشخص نیست با توجه به اینکه از روز قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا حسن صالح‌‌حمیدزیچ از پست مدیریت ورزشی اخراج شده چه کسی در این مذاکرات به عنوان نماینده بایرن حضور داشته است.
1801145
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها