به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۳

دانلود فیلم و سریال ایرانی

گروه فیلم و سریال: سریال ایرانی و تماشای آن یکی از سرگرمی‌های خانوادگی است. چرا که سریال‌های ایرانی علاوه بر نزدیک بودن به فرهنگ و آداب و رسوم ما دارای مضامینی مناسب برای گذراندن اوقات فراقت با خانواده هستند.
دانلود فیلم و سریال ایرانی
عاوه بر سریال‌های صدا و سیمای ایران می‌توان به تماشای سریال‌های نمایش خانگی ایرانی نیز پرداخت.سریال‌های ایرانی را می‌توان به دو گروه تقسیم بندی کرد. سریال‌هایی که در صدا و سیما ساخته می‌شوند و بودجه و امکانات آن سازمان را دارند و سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی تهیه می‌شوند و عمدتا سرمایه گذار آنها افراد حقیقی یا حقوقی غیر از سازمان صدا و سیما و نهادهای زیرمجموعه آن هستند‌. سایت نیکی دیلی لیستی از بهترین سریال‌های ایرانی در اختیار شما عزیزان و علاقمندان به سریال ایرانی قرار داده است.

سریال رهایم کن



سریال رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلیمو پخش شد. سایر عوامل سریال عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی، مدیر تولید: فواد بور بور – جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی. محسن تنابنده در نقش حاتم برادر‌هاتف و افسانه، هوتن شکیبا درنقش‌هاتف برادر حاتم و افسانه، هدی زین العابدین درنقش مارال پرستار راما، مهدی حسینی نیا درنقش بهرام خدمتکار حاتم، بابک کریمی درنقش نایب‌ سرخی، مونا احمدی درنقش افسانه خواهر حاتم و‌هاتف، آزاده صمدی درنقش نغمه همسر قبلی حاتم، حسن معجونی درنقش ناصر دوست خوشگذران نایب‌سرخی از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.لینک دانلود سریال رهایم کن در سایت نیکی دیلی قرار داده شده است. پخش این مجموعه از 28 بهمن 1401 در فیلیمو آغاز شد. خلاصه داستان این سریال از این قرار است که،داستان خانواده ای را روایت می‌کند که رابطه آنها بر اثر تصادف تغییر می‌کند و سرنوشت آنها را در مسیر دیگری قرار می‌دهد. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و‌هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است...

سریال آکتور



سریال آکتور مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی است.نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی،‌هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا از بازیگران و هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.پخش این سریال در 6 بهمن 1401 از فیلیمو و نماوا آغاز شد. آکتور در رقابت با سریال‌های بین‌المللی موفق به کسب جایزه بزرگ جشنوارهٔ سرزمانیا شد. تعداد قسمت‌های این سریال 25 قسمت عنوان شده که مدت زمان هر قسمت آن بین 41 تا71 دقیقه است. سایر عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، مجری طرح: مهدی بدرلو، برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه، طراح صحنه: محسن نصراللهی، تدوین: عماد خدابخش، طراح گریم: بابک اسکندری، موسیقی: رامین کوشا، مدیر تولید: آرش صالحی، طراح لباس: الهام معین، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی. خلاصه داستان سریال آکتور از این قرار است که، زندگي پر فراز و نشيب چند بازيگر مستعد تئاتر بعد از پيشنهادی كه به آنها می‌شود دستخوش ماجراهاي پيچيده می‌شود.‌..

سریال سرگیجه



سرگیجه سریال نمایش خانگی ایرانی با ژانر اجتماعی است. این سریال در قالب یک فصل با ژانر درام و رازآلود منتشر شده است. نویسندگی  آن را محمد منعم و همایون حجازی و تهیه کنندگی آن را مهدی بدرلو و کارگردانی آن را بهرنگ توفیقی بر عهده داشته اند. سریال سرگیجه محصول سال 1401 کشور ایران است. حامد بهداد، رعنا آزادی ور و هومن سیدی،‌هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ‌هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی، میلاد معیری، شایسته سجادی بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی کرده اند.این سریال در قالب یک فصل و حدود 25 قسمت است و مدت زمان هر قسمت 50 دقیقه می‌باشد.با دانلود سریال ایرانی سرگیجه از سایت نیکی دیلی اوقات فراغت خوبی را با عزیزان خود بگذرانید. خلاصه داستان سریال سرگیجه از این قرار است که، پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها