به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۰۷۳۴۵

سیدجلال : می‌دانستیم باید همه بازی‌ها را ببریم

سیدجلال : می‌دانستیم باید همه بازی‌ها را ببریم
گروه ورزشی: سید جلال حسینی درمورد دبل قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: مبارک هواداران باشد. روز بزرگی بود. تماشاگران آمده بودند و استادیوم پر بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند. دست هواداران هم درد نکند که خیلی خوب تا دقیقه ۱۲۰ حمایت کردند و بچه‌ها توانستند یک افتخار بزرگ دیگر را به دست آورند.

حسینی  در مورد اینکه آیا تصور می‌کرد پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان دبل کند، گفت: «همان موقع هم می‌گفتیم بازی به بازی پیش می‌رویم. برای ما باخت جزئی از فوتبال بود و می‌دانستیم باید همه بازی‌هت را ببریم. به هیچ چیز هم فکر نمی‌کردیم. خدا را شکر توانستیم همه بازی‌ها را ببریم و در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم.»
 
مربی پرسپولیس که هم به عنوان بازیکن و هم به‌عنوان مربی توانسته دبل کند، در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده، توضیح داد: «کلاس‌های مربیگری را می‌روم و زیاد عجله ندارم. مرحله به مرحله کار می‌کنم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.»

حسینی درمورد اینکه پرسپولیس برای فصل آینده و حضور در آسیا باید چگونه تقویت شود، گفت: «خودتان می‌بینید تیم‌های آسیایی همه خودشان را تقویت می‌کنند و هر سال و روز به روز قوی‌تر می‌شوند. ما هم نیاز داریم کارهایی که سرمربی می‌خواهد و برنامه هایش را باشگاه انجام بدهد. هر سال که به آسیا و فینال رفتیم، متاسفانه باشگاه‌مان و مدیران عامل وقت هیچ کار مثبتی نکردند اما امیدوارم برنامه‌ای که امسال یحیی گل‌محمدی می‌دهد، انجام شود تا تیم قدرتمندی داشته باشیم.»وی درمورد کیفیت لیگ امسال،پاسخ داد: «وقتی تعیین قهرمان لیگ به روزهای آخر کشیده می‌شود، نشان‌دهنده حساسیت و خوبی لیگ است. این ۲ قهرمانی خیلی خوب مبارک هواداران باشد.»
برچسب ها: سید جلال حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها