به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۰۷۵۵۸
پایان ماجراجویی ماتادور در پاریس

جدایی سرخیو راموس از پاری‌سن‌ژرمن

جدایی سرخیو راموس از پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی: راموس که در تابستان 2021 با جدایی از رئال مادرید به پی‌اس‌جی پیوست، اکنون به انتهای ماجراجویی‌اش در این باشگاه رسیده است و باشگاه فرانسوی اکنون اعلام کرد که او در پایان فصل جاری که تنها یک بازی از آن مانده، پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.
در بیانیه باشگاه پاریسی آمده است:"بعد از پیوستن به پی‌اس‌جی در 8 جولای 2021، سرخیو راموس به عنوان یک حرفه‌ای واقعی، تجربه، نظم و روحیه مبارزه‌جویی که با حس فداکاری و تشنه پیروزی بودن همراه است، را به پاریس آورد.
او که یکی از بهترین مدافعان تاریخ است، در 57 بازی، 5 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند که اولین آن در 23 ژانویه 2022 در لیگ مقابل استاد دو رنس بود. او از 28 نووامبر 2021 تا 1 ژانویه 2023 در 34 دیدار با پاری سن ژرمن شکستی متحمل نشد. 
پاری سن ژرمن مفتخر بود که راموس از پیراهنش دفاع می‌کند و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای صمیمانه بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم."
سرخیو راموس هم در مورد جدایی‌اش گفت:"پوشیدن پیراهن قرمز و آبی برای دو سال تجربه فوق‌العاده‌ای بود. من ماجراجویی فراموش‌نشدنی‌ای در پاریس داشتم و مایلم از همه شما به خاطر عشق و حمایت‌تان تشکر کنم."
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هم گفت:"ما مایلیم تا تشکر عمیق خودمان را از سرخیو راموس به خاطر دو سالی که با ما سپری کرد، ابراز کنیم. 
رهبری، روحیه تیمی و حرفه‌ای‌گری رسرخیو به همراه تجربه‌اش در بالاترین سطح او را به یک اسطوره واقعی تبدیل کرد. این یک افتخار بود که او را در پاریس داشتیم. همه در باشگاه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها