به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۰۷۵۷۷

چرا ۴ نفر از این مدیران را نام نمی‌برید؟

چرا ۴ نفر از این مدیران را نام نمی‌برید؟
گروه سیاسی: محمد مهاجری فعال سیاسی در واکنش به سخنان قالیباف نوشت: سخنان تان درباره اینکه مدیران کشور هر سال ۱۰۴ میلیارد دلار را آتش می‌زنند، مغز استخوان هموطنان مان را هم سوزانده است.‌ می‌خواستم بگویم آفرین به شجاعت تان، مرحبا به صداقت تان، درود بر صراحت تان، اما نتوانستم. چرا؟ عرض می‌کنم.
می‌دانید اگر یک چهره رسانه‌ای این عدد بزرگ را بیان می‌کرد، الان فلان سازمان و قرارگاه و تشکیلات، برایش پرونده ساخته بودند و حتی همین رفقای رسانه‌ای اصولگرای خودمان، خروار خروار به او ناسزا می‌گفتند که خلاف امنیت ملی گفته‌ای و تشویش اذهان عمومی کرده‌ای و به دولت مردمی تهمت زده‌ای؟ و، چون حرف دشمن را زده‌ای، بنابراین باغی و یاغی و طاغی شده‌ای؟
آقای قالیباف! این مدیرانی که این ۱۰۴ میلیارد دلار ناقابل را آتش می‌زننند، کجا هستند؟ چه کسانی هستند؟ لابد شما خیلی هاشان را می‌شناسید. خب چرا چهارنفرشان را اسم نمی‌برید؟ یا آدر همین دولت فخیمه کنونی و در مجلس جلیله فعلی هم هستند؟ خود شما چطور؟ جزو همانهایید؟ اگر هستید چرا در قدرت مانده‌اید؟ می‌خواهید بمانید و سال آینده هم ۱۰۴ میلیارددلار دیگر آتش بگیرد و شما هم در آن نقش داشته باشید؟
آقای قالیباف! کاش در حرفهایتان معلوم می‌کردید مخاطب‌تان کیست؟ آیا دولت آقای رئیسی هم زبانم لال، مخاطب شماست؟ یا از ترس اینکه مبادا توپخانه‌هایشان علیه شما غرش کنند؛ لام تا کام علیه دولت چیزی نگفتید؟ این دولت به روایت مسئولانش و رسانه‌هایش از زمان هووخشتره تا امروز، موفق‌ترین و قدرتمندترین و پاک‌ترین و پرکارترین دولت است؛ هر چند این همه کمالات و جمالات و جلالات! فقط بر صفحه تلویزیون و روزنامه‌ها منقوش است و آنچه در سفره مردم نشسته، دود و خاکستر ناشی از آتش‌زدن همان ۱۰۴ میلیارد دلار است. آیا جرات دارید لبه نقدتان را با صراحت متوجه یک مسئول دولت کنید؟
فکر می‌کنید  اگر همین سهم ۱۲۲۳ دلار هر نفر را به هر شهروند ایرانی بدهید، خودش بلد نیست چه جوری آتش بزند؟!
حرف زیاد است، اما کوتاه کنم. آقای قالیباف! حرف‌های تان بدجوری بوی زُهم انتخابات می‌دهد.

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۵:۴۰
قالیباف به این زودی ها حاضر نیست صندلی راحت وسبز مجلس را تحویل بده.... (431297)
کاربر خسته
Canada
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۱۶
خود ايشان نفر اول است سه نفر ديگه رو خوانندگان معلوم کنند (431300)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها