به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۵۹۰

قیمت جهانی طلا امروز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

قیمت جهانی طلا امروز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
گروه اقتصادی: قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.

بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار به ۱۹۴۷ دلار و ۵۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار آمریکا نیز به ۱۹۴۸ دلار و ۵۰ سنت رسید. شمش در این هفته ۰.۲ درصد رشد داشته است.حقوق و دستمزد‌های غیرکشاورزی ایالات‌متحده در ماه مه افزایش یافت که از پیش‌بینی‌ها پیشی گرفت، اما نرخ بیکاری از پایین‌ترین سطح ۵۳ ساله ۳.۴ در آوریل به ۳.۷ درصد افزایش یافت.معامله‌گران با احتمال ۷۰ درصد قیمت‌گذاری کردند که سیاست‌گذاران فدرال رزرو در اواخر این ماه نرخ‌ها را بدون تغییر باقی می‌گذارند.

بر اساس گزارش رویترز، پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا اظهارکرد که بانک‌های مرکزی ایالات‌متحده نباید در نشست بعدی خود نرخ بهره را افزایش دهند. نرخ‌های بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد.در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره نیز که در هفته افزایش یافت، با ۱.۲ درصد کاهش به ۲۳.۶۲ دلار رسید. پلاتین با ۰.۷ درصد کاهش به ۹۹۹ دلار و ۱۵ سنت رسید و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۱۴۰۵ دلار و ۹۰ سنت رسید.
برچسب ها: قیمت طلا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها