به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۷۵۹۴

بهترین آموزشگاه برای آموزش خیاطی

گروه کسب و کار: اگه شما هم جزو اون دسته افرادی هستید که عاشق پارچه و لباس و مد و فشنید و گاه گداری به خیاطی هم فکر می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر شاغلید این میل ذاتی و هنری خودتون رو نادیده نگیرید و برای آموزش خیاطی خیلی زود اقدام کنید، شاید با یادگیری این حرفه تو بهترین آموزشگاه برای آموزش خیاطی جوری علاقمند به کار کردن شدید که دوخت و دوز و خیاطی رو بعنوان شغل دوم و یا حتی جایگزین شغل اولتون بکنید! اولا اینکه باید بدونید یه خیاط وظایفی مخصوص به خودش داره و باید تو کاراش منظم و دقیق عمل کنه تا بتونه موفق باشه که بعضی از وظایف یه خیاط شامل موارد زیر میشه:
بهترین آموزشگاه برای آموزش خیاطی
-برقراری ارتباط خوب با مشتری‌ها
-مدیریت زمان و تقسیم سفارشات برای انجام و داشتن نظم و دقت
-در صورت لزوم انجام امور تعمیرات لباس مثل تنگ و گشاد کردن لباس‌ها یا کوتاه کردن دمپای شلوار یا آستین یا پایین دامن و ...
-شناخت ابزارکار و تجهیزات و طرز استفاده صحیح از اون‌ها
-روش صحیح اندازه‌گیری اندام
-رسم الگو با متد روز دنیا یعنی مولر و برش اون
-یادگیری و تخصص تو انواع دوخت مثل نازک دوزی، ضخیم دوزی و ...
-تعیین زمان و تخمین هزینه لازم برای تهیه و تحویل سفارش مشتری
-توانایی طراحی مدل و دوخت انواع لباس‌ها
-اپل گذاری در صورت افتادگی شانه مشتری، پرو و رفع عیب‌های پس از دوخت اول و آسترکشی به بهترین نحو
-آشنایی با انواع پارچه‌ها و توانایی محاسبه مقدار پارچه لازم برای انواع لباسی که مشتری مدنظرشه
-کار روی مانکن و مولاژ در صورت وجود برش‌های متفاوت و کار کردن روی بالاتنه و دامن انواع لباس‌های عروس و مجلسی
-راه اندازی، سرویس، نگهداری انواع چرخ خیاطی خانگی و صنعتی
-مشتری مداری و خوش قول بودن برای حفظ مشتری و زیاد کردن اون‌ها و خیلی کارهای دیگه، اگه با وجود این وظایف هنوز علاقمند به آموزش خیاطی هستید روی‌هایلایت کیلیک کنید.
 
 
یکی از بهترین آموزشگاه‌های معتبری که تو تهران و کرج شعبه داره، آکادمی هنر پارس هستش که در اون می‌تونید تو انواع دوره‌های خیاطی بدون پیش نیاز و صرفا با داشتن علاقه به دوخت و دوز شرکت کنید. آکادمی هنر پارس شرایط ویژه ای برای علاقمندان داره که اونها رو ترغیب به ثبت نام و آموزش خیاطی می‌کنه:
-امکان قسط بندی برای کسانی که نمی تونن شهریه رو یکجا پرداخت کنن.
-مدت زمان دوره آموزشی بستگی به این داره که هنرجو هفته ای چند جلسه تو کلاس‌ها شرکت کنه که با توجه به نوع دوره و تعداد جلسات بین دو تا سه ماه طول می‌کشه.
-کلاس‌ها بصورت خصوصی با شهریه ای بسیار پایین تر از آموزشگاه‌های دیگه که حتی 10 % از امکانات و مزایای آکادمی هنر پارس رو ندارند و فقط با حضور یک الی سه شاگرد برگذار میشه.
-حضور هم خانم‌ها و هم آقایون تو کلاس‌ها بلامانع هستش.

-آموزش تو آکادمی هنر پارس رنج سنی خاصی نداره و هر کسی که ریاضی اولیه رو بدونه می‌تونه هنرجوی آکادمی پارس بشه.
-مدت زمان دوره آموزشی نامحدوده و این یعنی کلاس تا پایان آموزش سرفصل‌ها توسط مدرس و تاییدیه یادگیری هنرجو ادامه داره.
-موقع ثبت نام به هر هنرجویی یک کارت پشتیبانی گارانتی با اعتبار ۵ ساله و ارائه خدمات بصورت رایگان صادر میشه که دارای مزایای زیادی مثل استفاده از کلاس‌های رفع اشکال چه در حین دوره و چه پس از اتمام دوره، استفاده از امکانات و تجهیزات کارگاه خیاطی، استفاده از مشاوره‌های رایگان بیزینسی با متخصصیمن آکادمی پارس برای راه اندازی کسب و کار، حضور در بازدیدهای یک روزه از کارخانجات صنعتی تولید پوشاک، امکان شرکت تو ورک شاپ‌هایی که با موضوعات جذاب و جدید برگذار میشه و ...
 

-آکادمی هنر پارس هفت روز هفته بازه و شما می‌تونید از تنوع روزها و ساعات کلاس‌ها استفاده کنید و با توجه به شرایط شغلی و زندگی و تحصیلیتون اتخاب کنید که کلاس آموزشیتون چه زمانی باشه.
-اگر کل هفته و ساعات مشغولید می‌تونید از کلاس‌های فشرده که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برگذار میشه استفاده و تو اون شرکت کنید.
-با هر سطحی از اطلاعات که از خیاطی دارید و یا ندارید بدون پیش نیاز و فقط با داشتن علاقه می‌تونید تو کلاس‌ها شرکت کنید.
-آموزش خیاطی با بروزترین متد دنیا یعنی متد مولر به هنرجوها یاد داده میشه.
-تدریس خیاطی توسط بهترین و مجرب ترین مدرسین که از فیلترهای سخت و تست‌های فراوون با موفقیت عبور کرده اند تا بتونن عضوی از موسسه هنر پارس باشن صورت می‌گیره.

-دریافت مدرک بین المللی دوزبانه ترجمه شده زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی پارس که در انتهای هر دوره به شما تعلق می‌گیره و باهاش می‌تونید کارای زیادی انجام بدید مثل تقاضا برای گرفتن وام و راه اندازی کسب و کار از بانک‌ها و سازمان‌های مربوطه، گرفتن مجوز برای داشتن کارگاه کوچک خیاطی و مزون، استخدام تو بهترین کارخانجات تولید پوشاک و کارگاه‌های خیاطی و سری دوزی و مزون‌ها، استخدام بعنوان مدرس در صورت تسلط به متد مولر و توانایی انتقال اطلاعات به هنرجوها و قدرت در الگوسازی صحیح و دوخت و دوز تمیز برای آموزش و فن بیانی روان در آموزشگاه‌های آزاد و حتی خود آکادمی هنر پارس، استفاده از مدرک بعنوان یک امتیاز مهارتی تو پرونده مهاجرتیتون و خیلی ویژگی‌های دیگه.

-تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو از آموزش و تدریس.
-مشاوره رایگان ۰ تا ۱۰۰ با متخصص علم بیزینس برای هنرجویانی که می‌خوان کسب و کار خودشون رو داشته باشن و کمک به خرید در تجهیزات کارگاهشون و خیلی موارد دیگه که مجال سخن نیست.
-پیشنهاد به شرکت در کلاس دوره آموزشی طراحی لباس در کنار دوره خیاطی یا پس از پایان اون برای ارتقای توانایی‌هاتون بعنوان یه خیاط که می‌تونه ایده‌های خودش یا مشتری رو روی کاغذ پیاده کنه و با آموزش طراحی لباس ذهنی بازتر نسبت به طرح‌ها و پارچه‌ها و تناسب اون‌ها با هم پیدا کنه.

با تمام این توضیحات، آموزشگاهی بهتر از آکادمی هنر پارس در تهران و ایران پیدا نمی کنید و برای آموزش خیاطی بهتره هر چه زودتر با توجه به ظرفیت محدود کلاس‌ها و با توجه به خصوصی بودنشون و همچنین با در نظر گرفتن شرایط کاری و وقت‌های آزادی که دارید توصیه میشه برای مشاوره و ثبت نام تو دوره‌های عادی یا فشرده اقدام کنید؛ برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از سرفصل‌های دوره مقدماتی خیاطی و دوره‌های پیشرفته خیاطی و دوره طراحی لباس به سایت رسمی آکادمی هنر پارس رجوع کنید تا از دروسی که قراره آموزش ببینید مطلع بشید و عزمتون رو جزم کنید تا بتونید آینده و کسب و کار شخصی خودتون رو با مبلغی ناچیز تأمین کنید. ناگفته نمونه کسایی که تو این کلاس‌ها ثبت نام و شرکت می‌کنن فقط تهرانی یا اهل شهرهای اطراف اون نیستند بلکه ماهانه حداقل 10 نفر از شهرهای خیلی دور از هر گوشه ی ایران برای آموزش و یادگیری با معرفی خوابگاه معتبر به تهران میان و تو کلاس‌ها شرکت می‌کنن.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها