به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۰۷۶۰۰

معرفی بهترین شیرآلات دنیا!

گروه کسب و کار: خرید شیرآلات با کیفیت یکی از مسائلی است که تمام کاربران در برهه ای از زمان با آن رو به رو می شوند. به منظور انجام این کار لازم است که با بهترین شیرآلات دنیا آشنایی کاملی داشته باشید.
معرفی بهترین شیرآلات دنیا!
امروزه برندهای مختلفی در بازار طراحی، تولید و فروش شیرآلات ساختمانی در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کنند، اما گزینه‌های کمی وجود دارند که بتوانند از همه نظر نیاز کاربران را برطرف کنند و از نظر قیمتی نیز در دسترس باشند. پس می توانید با شناخت برندهای شیرآلات مختلف تعداد گزینه های مناسب خود را افزایش دهید. در این مقاله با برخی از بهترین شیرآلات خارجی مانند شیرآلات گروهه، شیرآلات دلتا، شیرآلات دورنبراخت و کوهلر و بهترین شیرآلات ایرانی مانند شیرآلات کاویان و کی دبلیو سی آشنا خواهید شد.

شیرآلات Delta
شیرآلات دلتا یک شرکت آمریکایی است که توانسته در سال‌های اخیر به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در جهان تبدیل شود. این شرکت فعالیت خود را برای اولین بار در شهر دیترویت کشور ایالات متحده آمریکا و در سال ۱۹۲۹ آغاز کرد. از این نظر می‌توان دلتا را از قدیمی‌‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی دانست.
شرکت دلتا یکی از اولین شرکتهایی در جهان به شمار می‌آید که شیرهای الکترونیکی و شیرهای دارای سنسور را به جهان معرفی کرد. آوازه این شرکت مربوط به بهره‌گیری از تکنولوژی‌های هوشمند در کلیه محصولات آن است. به عنوان مثال، جدیدترین محصولات شرکت دلتا با دستیارهای صوتی شرکت گوگل و آمازون فعال می‌شوند و می‌توان به صورت صوتی به آن‌ها دستورات خاصی را اعلام کرد. این شرکت یک زیرمجموعه خاص با نام شیرآلات Kraus دارد که به تولید محصولاتی می پردازد که، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت، فوق‌العاده محبوب هستند.

شیرآلات دلتا، مدل تسلا

شیرآلات Dornbracht
شرکت دورنبراخت نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی به شمار می‌آيد که می‌توان آن را در لیست بهترین شیرآلات دنیا قرار داد. شرکت دورنبراخت فعالیت خود را در سال ۱۹۵۰ در شهر ایزرلون کشور آلمان آغاز کرد. این شرکت هم‌ اکنون دارای بیش از هزار نفر کارمند است که هر یک از آن‌ها تجربه‌ بسیار زیادی در زمینه تولید شیرآلات دارند.
از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت دورنبراخت می‌توان به ایجاد یک سری استانداردهای خاص در حوزه شیرآلات بهداشتی اشاره کرد تا شرکت‌های تولیدکننده از آن ها پیروی کنند.
امروزه شرکت دورنبراخت به یک شرکت سهامی تبدیل شده است که هنوز در زمینه تولید بهترین شیرآلات جهان فعالیت می‌کند. این شرکت دفتر مرکزی خود را در شهر ایزرلون آلمان جابه‌جا نکرده است،‌ اما شعبه‌های مختلفی در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی نیز دارد. محصولات شیرآلات دورنبراخت مقاوم، باداوام و کاملاً استاندارد هستند و با خرید آن می‌توانید طعم مهندسی آلمانی را به بهترین شکل ممکن بچشید!

شیرآلات Kohler
یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید شیرآلات در دنیا شیرآلات کوهلِر است که در سال 1873 توسط جان مایکل کوهلر تأسیس شد. این شرکت آمریکایی گروه محصولات بسیار متنوعی از فیکسچرهای نصب و کابینت و سینک تا شیرآلات آشپزخانه و سرویس حمام و دستشویی تولید می کند. شیرآلات بهداشتی کوهلر بسیار باکیفیت است. ماموریت این شرکت فراهم آوردن سطح دلپذیرتری از زندگی برای کاربران است که در قالب سلیقه شایسته و دلربایی در محصولات کوهلر تبلور پیدا می کند.

شیرآلات Kavian
یکی از قدیمی ترین و بهترین شیرآلات ایرانی که موسس آن از سال 1368 یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده شیرآلات کاویان است. ممکن است نام شیرآلات کاویان را نشنیده باشید، چرا که پیش از ثبت برند کاویان در سال 1386 این شرکت تحت نام "تنها" به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان می پرداخت و احتمالاً تجربه استفاده از محصولات این شرکت را داشته اید. پس از ثبت برند و شروع فروش محصولات با برند کاویان از سال 1386، شیرآلات کاویان بر روی طراحی و تولید شیرآلات غیر کپی متمرکز شد و محصولات جذابی مانند ست شیرآلات کارن، تیدا، بیتا، توکا، ساتین و... تولید کرد. در صورت تمایل می توانید این محصولات را در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به آدرس https://www.kavianhamafza.com مشاهده و در مورد ایده طراحی هر محصول مطالعه کنید.

شیرآلات کاویان، مدل لارا

شیرآلات کی دبلیو سی
یکی از برندهای شیرآلات ایرانی با کیفیت شیرآلات KWC است که از سال 1353 با مجوز شرکت سوئیسی KWC فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. مهمترین خصوصیت این شرکت استفاده از دستگاه های اتوماتیک در فرایند تولید شیرآلات ساختمانی است. محصولات این شرکت دارای رنگ های درخشان و جذاب است و از نظر قیمت شیرآلات نیز محصولات با قیمت بالا و متوسط رو به بالا تولید می کند. انواع شیرآلات چشمی، ترموستاتیک و توکار در میان محصولات این شرکت به چشم می خورد.

شیرآلات Grohe
وقتی که صحبت از بهترین شیرآلات دنیا به میان می‌آيد، یکی از مهمترین گزینه‌ هایی که به نظر می‌آید، شیرآلات گروهه است. این برند با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع شیرآلات توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
برند گروهه یک برند آلمانی در حوزه تولید برترین شیرآلات به شمار می‌آيد که در سال ۱۹۳۶ میلادی کار خود را در شهر دوسلدورف آغاز کرد. این برند از همان زمان تا کنون همواره به عنوان یکی از سردمداران حوزه تولید شیرآلات بهداشتی و شیرآلات آشپزخانه در جهان شناخته می‌شود. برند گروهه هم‌اکنون زیر نظر برند لیکسیل فعالیت می‌کند.
مهم‌ترین ویژگی محصولات این شرکت را می‌توان دوام خارق‌العاده آن‌ها دانست. این دوام نیز به دلیل بهره‌گیری از مواد اولیه و لوازم با کیفیت و همچنین کنترل کیفیت دقیق به دست آمده است. با خریداری محصولات این شرکت می‌توانید خیال راحتی از بابت دریافت بهترین کیفیت ممکن در حوزه شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی داشته باشید. محصولات گروهه در کشور ما نیز دارای طرفداران بسیار زیادی دارد و همواره شاهد افزایش محبوبیت آن‌ها بین کاربران ایرانی هستیم.

شیرآلات گروهه، مدل لاگیس

جمع بندی در مورد بهترین شیرآلات دنیا
دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.
امروزه، در سرتاسر دنیا، شیرآلات متنوعی تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از برند ها فقط در زمینه تولید محصولات لوکس و گران فعالیت می کنند و برخی از نظر قیمت شیرآلات تنوع بیشتری دارند. در این مقاله با برخی از بهترین شیرآلات دنیا مانند شیرآلات گروهه، شیرآلات دلتا، شیرآلات دورنبراخت و شیرآلات کوهلر و بهترین شیرآلات ایرانی مانند شیرآلات کاویان و کی دبلیو سی آشنا شدید.
  
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها