به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۰۷۷۳۸

دیگر از آرای میلیونی خبری نیست!

دیگر از آرای میلیونی خبری نیست!
گروه فیلم: جلال محمودزاده نماینده مهاباد  طی تذکری به رئیس جمهور پیرامون عملی نشدن شعارها و وعده ها در مناطق محروم کشور هشدار داد و گفت:دیگر از این آرای میلیونی خبری نیست! دیگر زمان آن گذشته است که با شعارهای لعاب دار و غیر عملی از جمله وعده های مشارکت اقوام مذاهب و اهل سنت در مدیریت ها، توسعه متوازن مناطق محروم، کاهش نگاه امنیتی به مناطق، اجرای کامل اصول قانون اساسی به ویژه اصل ۱۵ “تدریس زبان و ادبیات اقوام در مدارس”و رفع تبعیض ناروا و غیره مردم را به پای صندوق های رأی بکشانید! و دیگر آن دوران گذشته است که کارهای خودکرده و مدیریت ضعیف دولت را به گردن دشمن، دیگران و تحریم بیاندازید! 
....
مرجع : چندثانیه
برچسب ها: جلال محمودزاده

مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۰۰:۱۴
دوران فریب مردم با وعده ها که خیلی وقته گذشته و در انتخابات های قبلی مجلس و ریاست جمهوری هم به همین دلی مشارکت پایین بود، با این وضعیت مشارکت در انتخابات مجلس امسال و ریاست جمهوری دو سال دیگه بسیار پایین تر خواهد بود. چون واقعا هیچ وعده و قولی عملی نشده و نمی شود. (431396)
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۰۰:۱۷
ببینید کشوری مثل ایران با اینکه سالها درگیر تحریم و .. بوده و اقتصاد کشور بسیار آسیب دیده، نیازمند یک تیم حرفه ای و کارکشته و تحصیل کرده و متخصص و کاربلد هست که بیان و امور رو دردست بگیرند به جهت حل مشکلات، و نباید دنبال سوابق انقلابی و .. در میان آنها بود و ملاک فقط باید تحصیلات و تخصص و تبحر آن نفرات باشد. واقعا با همه احترامی که برای حجت الاسلام رئیسی و کابینه قائل هستیم، اما حل مشکلات کشور اصلا در توان آنها نیست. بالاخره هر کس توانایی خاص خودش رو داره دیگه و بهر کاری خلق شده (431397)
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۲۰:۰۳
خواب زیاد میبینید!!؟ مملکت بخاطر به کار نگرفتن همین تحصیلکرده ها به این روز افتاده (431457)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها