به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۰۷۸۰۱

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده
گروه اقتصادی: بازار خودرو به دلیل تعطیلی‌های پی‌در پی، وارد فاز رکود جدی شده است. نبود خریدار، قیمت خودرو را بیش از پیش تحت تاثیر خود قرار داده است.امروز نیز همانند چند روز گذشته، در اکثر محصولات بازار شاهد ثبات قیمتی بوده و به‌دلیل تعطیلی‌ها، معامله آن‌چنانی در بازار انجام نشد که منجر به تغییر قیمت شود.

قیمت خودرو‌های داخلی
به گزارش تجارت نیوز، در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است.پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ بدون اینکه درصدی تغییر داشته باشند، به ترتیب با نرخ‌های ۳۳۵ میلیون و ۳۵۵ میلیون تومان معامله شدند.

تارا اتوماتیک که جزو سدان‌های لوکس شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود نیز، با همان نرخ چند روز گذشته، یعنی ۸۴۹ میلیون تومان خرید و فروش شد.پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز همانند سایر خودرو‌های بازار، بدون افزایش و یا کاهش قیمتی، به همان مبلغ ۵۳۰ میلیونی معامله شد.پژو ۲۰۷i دنده‌ای که در هفته گذشته، نوسان‌های ریزی تجربه کرد، به همان نرخ ثابت چند روز گذشته، یعنی ۶۵۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت خودرو‌های خارجی و مونتاژی
امروز در بازار خودرو‌های خارجی و مونتاژی نیز همانند بازار خودرو‌های ایرانی، نوسان قابل توجهی مشاهده نمی‌شود.جک J۴، با مدل ۱۴۰۱ که جزو ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی‌های بازار محسوب می‌شود، با همان نرخ ثابت ۸۵۰ میلیون تومان معامله شد.ام‌وی‌ام X۲۲ PRO، کراس‌اوور مدیران خودرو بوده که بی‌نصیب از روند بازار نبود. بر این اساس قیمت این کراس‌اوور مونتاژی در همان نرخ ۹۹۰ میلیونی ثابت ماند.چری تیگو ۷، با مدل ۱۴۰۱ نیز از چند روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در حال معامله است.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده
چند هفته‌ای می‌شود که قیمت خودرو وارد فاز اصلاح شده و بازار روند نزولی به خود گرفته است. این روند به‌قدری جدی بود که قیمت بازاری برخی از محصولات به قیمت‌های درب کارخانه رسیده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود باتوجه به تعطیلی‌های دو روز آینده، بازار خودرو تغییری رو به بالا نداشته باشد.اما باید توجه داشت که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده از حساب‌های وکالتی سامانه فروش یکپارچه، می‌تواند همانند آتش زیر خاکستر، روند با ثبات بازار را دوباره تبدیل به روند صعودی کند.
برچسب ها: قیمت خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها