به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۰۷۸۱۹

مرگ مشکوک ۳۵۰۰ باکلان /فیلم

مرگ مشکوک ۳۵۰۰ باکلان /فیلم
گروه فیلم:کارمندان محیط زیست و خدمات کشاورزی و دامداری شیلی در هفته پایانی ماه ژوئن میلادی، صد‌ها پرنده دریایی مرده را از ساحلی در نزدیکی بندر کوکیمبو جمع آوری کردند.
....
به گزارش فرارو، مقامات می‌گویند که آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که مرگ دسته جمعی ۳۵۰۰ باکلان گوانای ناشی از آنفولانزای مرغی نیست. کارمندان محیط زیست و خدمات کشاورزی و دامداری شیلی در هفته پایانی ماه ژوئن میلادی، صد‌ها پرنده دریایی مرده را از ساحلی در نزدیکی بندر کوکیمبو جمع آوری کردند.کارمندان وزارت کشاورزی و دامداری با پوشیدن لباس‌های محافظ ویژه، صد‌ها پرنده مرده را که در سواحل کوکیمبو، در حدود ۴۰۰ کیلومتری شمال سانتیاگو، یک منطقه توریستی که شامل هتل‌ها، رستوران‌ها و کازینو‌ها می‌شود، جمع‌آوری کردند.

خورخه مائوتز، مدیر دفتر کشاورزی و دامداری در کوکیمبو، به خبرگزاری فرانسه گفت که نتایج تجزیه و تحلیل‌های منتشر شده رد می‌کند که مرگ ناشی از آنفولانزای پرندگان بوده است، اما هنوز به تعیین علل آن نرسیده است
مائوتز انتظار داشت که چیزی در آب باعث مرگ این پرندگان شود که برای شکار طعمه خود به اقیانوس شیرجه می‌زنند.

شیلی به شدت تحت تاثیر آنفولانزای پرندگان قرار گرفته است که تاکنون ۱۰ درصد از پنگوئن‌ها و هزاران پرنده دیگر را کشته است. یک مرد ۵۳ ساله در پایان ماه مارس اولین فردی بود که در شیلی به این بیماری مبتلا شد و هنوز در بیمارستان تحت درمان است.


 
برچسب ها: باکلان حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها