به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۰۷۸۳۰

پا بزن تا المپیک، این بار نوبت صعود است

پا بزن تا المپیک، این بار نوبت صعود است
گروه ورزشی:تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم امید چند روزی است که در کمپ تیم های ملی آغاز شده. زیر نظر رضا عنایتی و دستیارانش. با بازیکنانی که بارها شاهد نمایش های خوب آنها در تیم های لیگ برتری بوده ایم. یاسین سلمانی در سپاهان، آریا برزگر در نفت مسجد سلیمان، سینا سعیدی فر در استقلال، تا سعید سحرخیزان، محمد رضا خالد آبادی در هوادار و ...

حضور با انگیزه بازیکنان در تمرینات تیم امید مثال زدنی است. حتی در تمرینات ریکاوری و بدنسازی درمجموعه پک چرا که پای صعود به المپیک در میان است. صعودی که پیش از 5 دهه است، متوقف شده. این بار تیم های برگزیده رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا تنها به روی سکوی افتخار نمی روند. آنها به جواز حضور در المپیک دست پیدا می کنند. چه افتخاری بهتر از این برای این جوان ها. این حضور شایسته جدا از المپیک آنها را به یک تیم بزرگ تر رهنمون می کند. تیم ملی. به خصوص که امیر قلعه نویی در همین شروع در تمرینات تیم امید حاضر شده و خطاب به بازیکنان تیم امید گفته آنها را زیر نظر دارد و به موقع برای دعوت از آنها به تیم ملی اقدام خواهد کرد.

رکابزنی برای ریکاوری و بدنسازی. یکی از برنامه های امروز بازیکنان تیم امید بود. آنها با اشتیاق رکاب می زدند. حتی با سرعت بیشتر. چون می خواهند به پاریس برسند. انگیزه فاکتور اول موفقیت است که در سیمای تمام بازیکنان تیم امید پیداست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها