به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۰۷۸۴۸

 پیامبر اسلام ملت ما را در اختیار نداشت

 پیامبر اسلام ملت ما را در اختیار نداشت
گروه سیاسی: رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
مهدی طائب، اظهار کرد: مکتب امام خمینی (ره) متعلق به کشور خاصی نبود چراکه با تمام کفر و ظلم در دنیا مبارزه کرد و ملت ایران را به یاری خودش فراخواند.
وی افزود: امام راحل، ملت را دعوت کردند که همه در برابر قدرت‌های موجود به میدان بیایند تا بتوانند معادله قدرت را تغییر دهند. امام خمینی (ره) به همه ثابت کرد که می‌توان معادله قدرت را در جهان تغییر داد و دشمن با همه وجود به مقابله با امام خمینی (ره) آمد و هدف اصلی‌اش از بین بردن علمدار بود چرا که معتقد بود اگر امام را نابود کنیم چراغ خاموش می‌شود. مردم اجازه ندادند دست دشمن به امام (ره) برسد، شهادت برای امام افتخار بود همانطور که شهادت برای امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) افتخار بود؛ در جنگ اُحد اگر امیر مومنان نبود به طور قطع پیامبر اسلام (ص) به شهادت می‌رسیدند و اینجاست که به حرف امام راحل می‌رسیم که پیامبر اسلام (ص) ملت ما را در اختیار نداشت.
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه ملت ما هیچگاه امام خود را تحت فشار قرار ندادند و هرگاه نیرو خواستند پای کار بودند، بیان کرد: در جنگ تحمیلی، عراق بعد از پذیرش قطعنامه، دوباره حمله کرد، اما سیلی محکمی از رزمندگان خورد لذا ملت ما پای کار هستند.
وی اظهار کرد: مردم ندای «هل من ناصر ینصرنی» را از امام حسین (ع) و امام زمان (عج) نشنیدند بلکه نماینده عام امام عصر (عج) در سال ۴۲ و ۴۳ اعلام کرد به داد اسلام برسید و در آن زمان مردم پای کار ایستادند و تا وقتی امام از دنیا رفت لحظه‌ای عقب نشینی نکردند.
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: در همان ابتدا که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام (ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، اما بصیرت مردم به ایشان برای ادامه راه کمک کرد.
برچسب ها: مهدی طائب

۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۱۸:۱۶
این چه توهمیه که ما ایرانی ها داریم!!؟ یعنی ما از کسانی که حضرت محمد رو از نزدیک دیدن و از وجود مبارکشون رو تلمذ کردند بهتریم!!؟ با کدام منطق این حرف رو میزنید!!؟ ما که هیچ به فکر آبروی اسلام باشید (431374)
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ۰۰:۱۱
الحمدلله که پیامبر مبلغان امثال تو را نداشت وگرنه اسلام از مکه خارج نمی شد ودر سال اول ازبین می رفت (431395)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها