به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۰۷۹۲۳

عاقبت عجیب دختری که در زندان متولد شد

عاقبت عجیب دختری که در زندان متولد شد
گوناگون: ارورا اسکای کاستنر دختر جوان آمریکایی است که اجازه نداد گذشته ی دشوارش، از تولد در زندان تا رها شدن توسط مادرش، شد راه موفقیتش شود. او توانست به دانشگاه هاروارد راه یابد و حالا الهام بخش بسیاری شده است.
عاقبت عجیب دختری که در زندان متولد شد
ارورا دختری که در زندان متولد شد
این دختر اهل تگزاس که زمانی که مادر در زندان به سر می برد متولد شد، پس از آنکه شاگرد اول کلاس خود در دبیرستان شد، حالا خود را برای ورود به دانشگاه هاروارد آماده می کند.
ارورا اسکای کاستنر که در زندان گالوستون ِ تگزاس متولد شد، اخیراً به عنوان ممتاز از دبیرستان خود فارغ التحصل شده است. علیرغم شرایط پرچالش ارورا پس از تولدش، پدرش مسئولیت بزرگ کردن او را به تنهایی برعهده گرفت، چرا که مادر ارورا بعد از آزادی از زندان دیگر با آن ها زندگی نکرد.
ارورا تلاش نکرد گذشته ی خود را پنهان کند
ارورا در درخواست پذیرش خود بر دانشگاه هاروارد اعلام کرد که در زندان متولد شده است. این اعتراف صادقانه و قدرتمند درباره ی گذشته ی خود کمیته ی تصمیم گیری دانشگاه هاروارد را تحت تأثیر قرار داد و به پذیرش او در این دانشگاه معتبر منجر شد.
ارورا قصد دارد در دانشگاه هاروارد د رشته ی حقوق تحصیل کند، امری که گویای اراده و بلندپروازی او است.
ارورا در کودکی بارها مجبور به محل زندگی خود به همراه پدرش شد. در دوران دبستان معلم ها به پتانسیل او پی بردند و معتقد بودند او می تواند از یک برنامه ی ویژه ی دولتی که مربیانی را به عنوان پشتیبان مخصوص برای دانش آموزان فراهم می کند، بهره مند شود.
از اینجا بود که مونا همبی مربی ارورا شد.
عاقبت عجیب دختری که در زندان متولد شد
مربی ارورا نقش مهمی در موفقیت او ایفا کرد
بعد از آنکه ارورا درباره ی کودکی پرچالش خود با همبی صحبت کرد، همبی متوجه شد که او به چیزی بیش از حمایت تحصیلی نیاز دارد.
اینگونه شد که همبی به ارورا کمک کرد برای خود عینک انتخاب کند و برای اولین بار آرایشگاه برود. دندانپزشکان محلی هم در زمینه ی مراقبت های دندانی به ارورا کمک کردند و او توانست فعالیت های لذتبخشی مانند شرکت در اردوهای تابستانی را هم تجربه کند.
ارورا در اینباره گفته: «شرایط بسیار متفاوتی از چیزی بود که با آن بزرگ شده بودم. همه ی چیزهایی که مونا به من یاد داد بسیار ارزشمند بود.»
در سال ۲۰۲۲ همبی و همسرش ارورا را به دانشگاه هاروارد بردند و همین تجربه او را برای تحصیل در این دانشگاه مصمم کرد. به گفته ی همبی بعد از این بازدید علاقه ی ارورا به درس تشدید شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها