به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۰۷۹۳۷

نوید محمدزاده و احمدمهرانفر درجشنواره بین‌المللی

نوید محمدزاده و احمدمهرانفر درجشنواره بین‌المللی
گروه فرهنگی: : بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا در کشور رومانی از تاریخ ۹ تا ۱۸ ژوئن (۱۹ تا ۲۸ خرداد) برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های اروپایی و منطقه اروپای شرقی است. این منطقه از سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از یونسکو در ارتباط با سینما ثبت شده است.
 
به گزارش خبرآنلاین،جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا بخش‌های متعدد رقابتی و غیررقابتی برای فیلم‌های سینمایی بلند، کوتاه و مستند دارد. در بخش غیر رقابتی این جشنواره، سریال‌های حائز اهمیتی که در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب جایزه شده‌اند، به نمایش درمی‌آیند.
 
آکتور به عنوان تنها نماینده ایران در بخش It will follow series جشنواره و در کنار سریال‌های موفقی از کشورهای نروژ، ایسلند، لیتوانی، کانادا، بلژیک، دانمارک و آلمان، نمایش داده می‌شود.پیش از این آکتور در جشنواره سریزمانیای فرانسه، موفق به دریافت جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل شده بود.

«آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و بازی نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا هم اکنون به صورت هفتگی از دو سامانه شبکه نمایش خانگی کشور پخش می‌شود.
برچسب ها: نوید محمدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها