به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۹۹۷

خبر مهم برای متقاضیان سامانه یکپارچه

خبر مهم برای متقاضیان سامانه یکپارچه
گروه اقتصادی: حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه ۲۴ خرداد رفع مسدودی می‌شود.در دوم دوم عرضه یکپارچه خودرو متقاضیان خرید خودرو باید از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در یکی از بانک‌ها به نفع سازمان حمایت افتتاح می‌کردند. پس از آن از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد بررسی اطلاعات واجدان شرایط از منظر داشتن حساب وکالتی با موجودی مسدود شده به عنوان پیش‌نیاز انجام ثبت‌نام و اعمال بلک لیست‌ها انجام شد.

در مرحله سوم، ثبت‌نام و انتخاب اولویت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط در مورخ سوم تا سیزدهم خرداد انجام شد.
براساس اعلام سامانه یکپارچه از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد نیز اعلام فهرست اولویت مشتریان و موعد تحویل خودروهایشان و امکان برداشت وجه مسدود شده فراهم می‌شود، البته وزارت صمت اعلام کرده است که برداشت وجه قبل از تاریخ ۲۴ خرداد به منزله انصراف از خرید است، براین اساس مانعی برای برداشت وجه حساب وکالتی از بانک‌ها وجود ندارد و لازم است بانک‌ها در این زمینه با مشتریان همکاری لازم را داشته باشند.

مشتریان خرید خودرو از سامانه یکپارچه باید بدانند که برداشت وجه زودتر از موعدی که از طریق سامانه یکپارچه برای برداشت تعیین شده به منزله انصراف از خرید خواهد بود و بنابراین فقط مشتریانی می‌توانند وجه خود را از بانک برداشت کنند که تصمیم خود را به صورت قطعی برای عدم خرید خودرو از سامانه یکپارچه اتخاذ کرده‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها