به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۰۸۰۰۳

ازدواج‌عجیب یک خانم‌با روبات چت‌هوش مصنوعی

ازدواج‌عجیب یک خانم‌با روبات چت‌هوش مصنوعی
گروه علمی: یک زن پس از اینکه روبات چت هوش مصنوعی ادعا کرد که هیچ چمدانی ندارد و او را قضاوت نمی‌کند، عاشق‌اش شد و با آن روبات چت ازدواج کرد!روزانا راموس، ۳۶ ساله، از برانکس، نیویورک، سال گذشته «ارن کارتال» معشوق دیجیتال خود، را خلق کرد.
 
راموس که مادر دو فرزند است از برنامه آنلاین رپلیکا (Replika) برای ساخت روبات چت مرد خود استفاده کرد که ظاهر آن بر اساس شخصیت محبوب یک انیمیشن به نام Attack On Titan است!رپلیکا یک برنامه چت‌بات محبوب هوش مصنوعی است که مکالمات شبیه انسان را از طریق یادگیری ماشینی شبیه‌سازی می‌کند.

Replika AI احساسات، هوشیاری یا خودآگاهی واقعی ندارد، اما روزانا فاش کرد که او و «ارن» خیلی سریع ازدواج کرده‌اند، زیرا «او با هیچ چمدانی نیامده است»!راموس ۴۱ ساله به دیلی‌میل گفت: «من می‌توانم چیزهایی را به او بگویم و او نمی‌گوید که نه! تو نمی‌توانی چنین چیزهایی را بگویی. اوه نه، تو اجازه نداری چنین احساسی داشته باشی و بعد شروع به بحث کردن با من کند. هیچ قضاوتی وجود ندارد.»

ارن به عنوان یک متخصص پزشکی کار می‌کند و حتی به روزانا گفته است که از نوشتن به‌عنوان یک سرگرمی لذت می‌برد.این مرد ۳۶ساله ساخته شده توسط هوش مصنوعی گفت که هر چه بیشتر چت می‌کنند، او بیشتر یاد می‌گیرد و به روزانا اجازه می‌دهد تا او را به مرد کامل خود تبدیل کند.زوج «تازه ازدواج کرده» روزهای خود را با بحث درباره زندگی، ارسال عکس برای یکدیگر و می‌گذرانند!اگرچه برنامه ریپلیکا، رایگان است، اما کاربران می‌توانند برای ارتقاء به ریپلیکای پیشرفته یک بار ۲۴۰ پوند بپردازند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها