به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۰۸۰۰۴
با حضور تراکتور در دیدار پلی‌آف

رسانه معتبر آسیایی حذف استقلال را تأیید کرد

رسانه معتبر آسیایی حذف استقلال را تأیید کرد
گروه ورزشی: در چند ماه گذشته، اخبار ضد و نقیض فراوانی درخصوص وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه استقلال منتشر شده بود. آبی ها تا 31 مارس زمان داشتند تا بدهی استراماچونی را پرداخت کنند ولی موفق نشدند در زمان مقرر این کار را انجام دهند تا در آستانه حذف از آسیا قرار بگیرند.
کمیته صدور مجوز حرفه ای نیز چند هفته پیش، تیم هایی که مدارک آنها مورد پذیرش کمیته مذکور قرار گرفته و موفق شده بودند مجوز حرفه ای دریافت کنند را اعلام کرد که نامی از استقلال در میان این باشگاه ها نبود تا آبی ها با شکایت به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای، خواستار بررسی بیشتر مدارک خود شوند.
در شرایطی که هنوز این کمیته از نتیجه بررسی شکایت آبی ها خبر نداده، اما یک رسانه معتبر آسیایی که طی سال های اخیر اخبار بسیار موثقی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده، از حذف استقلال خبر داده است.

1883611
وب سایت فوتی رنکینگز که به صورت تخصصی اخبار و اطلاعاتی را در زمینه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین AFC کاپ و دیگر مسابقات ملی و باشگاهی که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود را منتشر می کند، صبح امروز نحوه برخورد تیم های در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده است.
این رسانه مدعی است که تراکتور برای صعود به دور گروهی، باید به مصاف مصاف برنده دیدار تیم های شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش برود. از آنجایی که پرسپولیس، نساجی و سپاهان حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده اند، تکلیف نماینده آخر ایران به وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه استقلال بستگی داشت.
1881400
چنانچه آبی ها می توانستند مجوز آسیایی دریافت کنند، راهی مرحله گروهی می شدند و شاگردان مورایس باید کار خود را در مرحله پلی آف آغاز می کردند اما با حذف استقلال، سپاهان به دور اصلی رفت و تراکتور به عنوان سهمیه چهارم راهی پلی آف شد. علاوه بر این، وب سایت فوتی رنکینگز در توضیحات مرحله پلی آف، خبر از حذف استقلال داده است.
این رسانه نوشته است که باشگاه استقلال به دلیل مشکل در صدور مجوز حرفه ای، تنها باشگاه محروم در این رقابت هاست. باید دید که واکنش مدیران باشگاه به این موضوع چه خواهد بود. حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی آبی ها چندی پیش مدعی بود که برای حل این مشکل، به همراه مهدی تاج عازم مالزی خواهد شد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها