به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۱۱۶

شکلات کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق

شکلات کشنده، هدیه نامزد دوست‌پسر سابق
گروه حوادث:زنی برزیلی پس از خوردن شکلات‌های مسمومی که نامزد دوست‌پسر سابقش برای او فرستاده بود، جان خود را از دست داد. لینداچی ویه‌گاس، تولد ۵۴ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت که جعبه‌ای از شکلات و یک دسته گل از منبعی ناشناس دریافت کرد. او بعد از کلی تماس با دوستان و آشنایان خود، سرانجام دریافت نامزد دوست‌پسر سابقش برای او این جعبه از شکلات و دسته گل را فرستاده است.
 
ویه‌گاس، به تصور اینکه این هدیه‌ای برای تولدش است، با خیال راحت چند عدد شکلات خورد و برای مرتب کردن موهایش به آرایشگاه رفت.بنابر اظهار شاهدان، ویه‌گاس پس از خروج از آرایشگاه دچار تشنج شده و در پیاده‌رو به زمین می‌افتد. با اطلاع‌رسانی مردم، پلیس به‌سرعت به صحنه می‌رسد و «ویه‌گاس» را با عجله به بیمارستان می‌رسانند. اما دیگر کار از کار گذشته بود و «ویه‌گاس» جان خود را از دست داده بود.

تحقیقات نشان داد که «ویه‌گاس» بر اثر مسمومیت ناشی از خوردن شکلات‌های مسموم فوت کرده است و در بررسی بیشتر مشخص شد، نامزد دوست‌پسر سابقش که- ۴ سال بود دیگر با هم رابطه‌ای نداشتند و صرفا به عنوان دوست برادرش با آنها رفت‌وآمد می‌کرد- شکلات‌های مسموم را برای «ویه‌گاس» فرستاده بود. انگیزه او هم چیزی جز حسادت به «ویه‌گاس» نبود. او می‌گفت، با وجود اینکه «ویه‌گاس» و نامزدش از هم جدا شده بودند، اما گاهگاهی با یکدیگر تماس می‌گرفتند و این موضوع او را خیلی ناراحت می‌کرد. اما وقتی نامزدش به دلیلی دیگر، رابطه خود با او را کاملا قطع کرد، بسیار خشمگین شده و لینداچی را مقصر می‌دانسته است و به همین دلیل می‌خواسته او را تنبیه کند.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها