به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۲۳

تصویر متفاوت مهران غفوریان در زخم کاری۲

تصویر متفاوت مهران غفوریان در زخم کاری۲
گروه فرهنگی: فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام فرعی «بازگشت» آغاز شده است. تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد. تصویری از مهران غفوریان که در فصل دوم «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان حضور دارد، منتشر شده است.

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.در فصل دوم این سریال باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود و قرار است به زودی توسط این پلتفرم منتشر شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این سریال با طی کردن سریع مراحل فیلمبرداری، در نوبت پخش قرار می‌گیرد و هیچ بعید نیست که تا قبل پاییز ۱۴۰۲ منتشر شود.
مرجع : اقتصاد۱۰۰
برچسب ها: مهران غفوریان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها