به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۲

۱۰ مدل از انواع گوشواره حلقه ای جدید و جذاب فروشگاه Zoodika ببینید

گروه کسب و کار: گوشواره حلقه‌ای یکی از انواع گوشواره‌ها و زیورآلات زنانه به حساب می‌آید که در اطراف نرمه گوش حلقه می‌شود. همان‌طور که از نام این اکسسوری پیداست، شکل کلاسیک آن فرم دایره‌ای دارد، اما امروزه در مدل‌هایی متنوع مثل بیضی، مربع، لوزی و مثلث، همچنین در سایز‌های متنوعی، تولید می‌شود. این گوشواره با جنس‌های مختلفی ساخته و گاهی با انواع نگین‌ها آراسته می‌شود تا جلوه‌ای زیباتر پیدا کند.
۱۰ مدل از انواع گوشواره حلقه ای جدید و جذاب فروشگاه Zoodika ببینید
حلقه‌های باریک و بزرگ، برای سنین مختلف مناسب هستند. مدل‌های کوچک برای افرادی که دوست دارند همیشه شیک باشند، گزینه مناسبی هستند. این محصول می‌تواند فلزی کاملاً ساده با سنگ‌های با ارزش باشد. همچنین ممکن است شامل حلقه‌ای منظم یا نامتوازن باشد. مدل‌های نامتوازن برای بانوان جسور، ماجراجو و...، مطلوب هستند.
ما فروشگاه بدلیجات زودیکا را برای خرید انواع بدلیجات به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ مجموعه‌ای که زیورآلاتی متنوع و متناسب با سلیقه شما را عرضه می‌کند و در کمترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند.

مدل‌های شیک گوشواره حلقه ای
در حال حاضر، بیش از ۱۰ مدل جدید و زیبا در مراکز فروش زودیکا موجود هستند که می‌توانید با مراجعه به سایت آن، همه آن‌ها را مشاهده کنید. شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی، قیمت هر کدام از اکسسوری‌ها و زیورآلات را ببینید و با توجه به بودجه خودتان، یکی از مدل‌های جذاب را انتخاب و خریداری کنید.



زیورآلات زنانه جدید و جذاب
گوشواره، گردنبند، دستبند، انگشتر و… از مهم‌ترین اکسسوری‌ها و زیورآلات زنانه هستند. به‌کارگیری این زیورآلات، به‌صورت ست، برای مهمانی‌ها و مجالسی مثل تولد، عقد و عروسی و...، ایده بسیار مناسبی است. به این شرط که اکسسوری‌های‌تان زیاد از حد شلوغ نباشند. همچنین اکسسوری‌ای که انتخاب می‌کنید باید با فرم چهره شما هماهنگ باشد. در ضمن به طول، رنگ و شکل هم حتماً دقت کنید.
استفاده از انواع مدل‌های متنوع، مخصوصا گوشواره، می‌تواند تحول مثبت و خوشایندی در بهتر شدن استایل و ظاهر شما ایجاد کند. زیورآلات زنانه جدید، امروزه دارای انواع متنوعی است که هر کس با توجه به سلیقه و تیپ خود، آن‌ها را انتخاب و خریداری می‌کند. احتیاجی نیست دقیقاً براساس عکس‌های ژورنالی، برای ست کردن زیورآلات و لباستان تصمیم بگیرید. بلکه می‌توانید فقط با همان اکسسوری‌هایی که دارید، مناسب‌ترین استایل را بسازید.

انواع گوشواره‌های حلقه ای
گوشواره حلقه ای جدید دارای انواع مختلفی به شرح زیر هستند:

گوشواره حلقه ای ساده
این نوع جزء مدل‌های ساده‌ و در بخش پایین، دارای قطر بیشتری است. اگر دوست دارید فقط یک مدل گوشواره داشته باشید، در همه جا از آن استفاده کنید و با هر تیپی هم ست شود، در خرید مدل هیلی لوکس، به هیچ وجه شک نکنید.

گوشواره حلقه ای مدل دار
یکی از انواع جدید، حلقه‌ای مدل‌دار است. این مدل سایزی به اندازه‌ی مدل ساده دارد. با این تفاوت که از تعدادی گوی ایجاد شده که به ترتیب سایز کنار هم قرار گرفته‌اند. از این نوع،  گوشواره هیلی گوی، یک انتخاب بسیار جذاب و شیک است.

گوشواره حلقه ای طرح دار
در صورتی که به دنبال یک محصول جدید و خاص هستید، از مدل طرح‌دار، به هیچ وجه، نگذرید. این مدل با جزئیات زیادش، بهتر است با لباس‌های رسمی تقریباً ساده هماهنگ شود. توجه داشته باشید که این مدل برای استفاده روزانه و تیپ‌های غیر رسمی و اسپرت، مناسب نیست.



گوشواره حلقه ای آویزدار
همان‌طور که می‌دانید، مروارید یکی از پرطرفدارترین سنگ‌ها است و به‌کارگیری آن، از زمان‌های گذشته تا به امروز، رایج بوده و در ساخت انواع زیورآلات، استفاده می‌شود. اضافه کردن آویز مروارید به گوشواره حلقه‌ای، سادگی را از آن می‌گیرد و جذابیتش را چند برابر می‌کند. بهتر است بدانید که این مدل، توجه‌ها را به سمت گردن و سر شانه جلب می‌کند و به همین دلیل، بهتر است این نوع را با موهای جمع یا یک طرفه استفاده کنید.

قیمت گوشواره‌های حلقه ای در سایت بدلیجات زودیکا
گوشواره حلقه‌ای جدید، همان‌طور که می‌دانید دارای انواع مختلفی است و قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است. قیمت گوشواره حلقه‌ای جدید، با توجه به نوع برند، سطح کیفی، طرح، جنس به‌کار برده شده و...، معمولاً متغیر است. جهت مشاهده قیمت محصولات جدید، کافی است به فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات لوکس زودیکا مراجعه کنید. با مراجعه به این وبسایت، علاوه بر اطلاع از قیمت، تنوع مدل و طراحی بالایی را هم مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها