به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۳

خرید روتختی دونفره و تکنفره بدون واسطه از فروشگاه هرمدر

گروه کسب و کار: شاید در هنگام خرید کالای خواب به خصوص روتختی برای تخت‌خواب‌هایتان رنگ محصول مورد نظر از اهمیت کم‌تری برخوردار باشد، زیرا مهم‌ترین نکته‌ای که حین خرید باید به آن توجه داشته باشید کیفیت روتختی است. کیفیت کالای خواب ارتباط مستقیمی با راحتی شما حین استراحت و ماندگاری محصول دارد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
خرید روتختی دونفره و تکنفره بدون واسطه از فروشگاه هرمدر
 در این ادامه قصد داریم شما را با فروشگاهی آشنا کنیم که وظیفه تولید و توزیع سرویس خواب باکیفیت را برعهده دارد. توصیه می‌کنیم ما را تا پایان ارائه این مطلب همراهی کنید تا به معرفی خرید روتختی از فروشگاه هرمدر بپردازیم.

معرفی فروشگاه هرمدر
برند هرمدر یک برند مطرح ایرانی است که در زمینه تولید کالای خواب از سال ۱۳۹۸ تا به حال فعالیت می‌کند. طراحی منحصربفرد و متمایز روتختی‌های تولیدی از این فروشگاه موجب شده بازار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد.
این مجموعه با ارائه کالای خواب باکیفیت همراه با قیمتی مقرون‌به صرفه تحولی ویژه در صنعت تولید سرویس خواب ایجاد کرده است و توانسته محصولاتی با جدیدترین متد روز دنیا وارد بازار کند.
انواع روتختی‌های دونفره و تکنفره از محصولات ویژه فروشگاه هرمدر هستند که توانسته‌اند جایگاه به خصوصی نزد خانواده‌های ایرانی علاقمند به سرویس خواب‌های متفاوت پیدا کنند.
خرید روتختی دونفره از فروشگاه هرمدر شما را به خوبی با کیفیت بالا، طراحی ویژه و رفتار محترمانه پرسنل آشنا می‌کند.

 این مجموعه دارای پرسنلی خوش‌رفتار، منصف و کاردان است که حین خرید کاملا شما جهت انتخاب مناسب محصول مورد نظر راهنمایی می‌کنند. با خرید روتختی‌های باکیفیت و شیک هرمدر تحولی نوین در دکوراسیون اتاق خود ایجاد کنید که کاملا زیبایی خود را نمایان می‌کند.
لازم به ذکر است دوخت منحصربه‌فرد، کیفیت بی‌نظیر، طراحی خاص و سبک متمایز پارچه‌های استفاده‌شده برای تولید این روتختی‌ها از دیگر ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌روند.
 از آن‌جایی که برند هرمدر از پارچه‌های استاندارد و خاصی برای تولید روتختی‌های خود استفاده می‌کند شما با خرید روتختی از اینمجموعه می‌توانید از بروز التهاب پوست، خارش، سوزش و تعریق هنگام خواب جلوگیری نمایید.
فروشگاه هرمدر(https://hermodr.ir/) برای هر نوع سلیقه و انتخابی دارای روتختی‌های متفاوت و خاصی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون محدودیت در انتخاب طرح کالای مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.
 طراحی ویژه و متفاوت کالای خواب هرمدر به خصوص انواع روتختی‌ها همراه با استاندارهای جهانی این صنعت روز به روز در حال پیشروی است و انتظار می‌رود شاهد سبک‌های تولیدی جدیدتری در این فروشگاه باشیم.



ویژگی‌های فروشگاه هرمدر
روتختی‌های تولیدی از برند هرمدر دارای ویژگی‌ها و مزیت‌هایی هستند که روز به روز افراد بسیاری را به خود جلب می‌کنند. کالای خواب تولیدی از این فروشگاه کاملا مناسب افرادی تهیه‌ شده که به زیبایی و مدرن بودن دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهند.
کیفیت مثال‌زدنی، سایزبندی مناسب روتختی‌ها، جنس مرغوب پارچه‌ها و دیگر موارد از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول تولیدی از برند هرمدر است.
 در این بخش برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه هرمدر را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم و به شرح موردی آن‌ها می‌پردازیم، از این رو چنین ویژگی‌هایی عبارتند از :

•    ارسال رایگان و فوری در سریع‌ترین زمان ممکن
•    قیمت مناسب
•    کیفیت بالا
•    خرید بدون واسطه
•    پشتیبانی ۲۴ ساعته
•    تنوع بالای محصولات
•    رفتار محترمانه پرسنل
•    کاور زیپدار و قابل شست‌وشو

خرید کالای خواب باکیفیت از هرمدر برای خریداران آن مزیت‌های فراوانی به همراه دارد و آن‌ها را از گارانتی پس از فروش محصول نیز بهره‌مند می‌سازد. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد این روتختی‌ها به صورت کاوری زیپدار طراحی شده‌اند و به راحتی از لحاف جدا می‌شوند. شما می‌توانید با جداسازی این روتختی‌ها به سهولت آن‌ها را شست‌وشو دهید و مجدد از آن‌ها استفاده کنید.
لازم به ذکر است سرویس تکنفره روتختی هرمدر شامل ۴ تکه از جمله یک عدد کاور روتختی، یک عدد روکش تشک‌ کشی نخی ساده و دو عدد رویه بالش طرح‌دار می‌شود.
از سوی دیگر روتختی دونفره آن شامل ۷ تکه از جمله یک عدد کاور روتختی، یک عدد روکش تشک کشی نخی ساده، دو عدد رویه بالش نخی ساده، دو عدد رویه بالش طرح‌دار و یک عدد رویه کوسن می‌شود.
 ماندگاری و دوام بالای پارچه روتختی‌ها و همچنین ثبات رنگ آن‌ها از دیگر ویژگی‌های متمایز این کالای خواب نسبت به سایر همتایان خود است.

معرفی محصولات هرمدر
فروشگاه هرمدر تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع روتختی، ملحفه و لحاف است که به عنوان یک برند ایرانی باکیفیت در این صنعت فعالیت می‌کند.
 تنوع روتختی در این فروشگاه بسیار بالا است و برای هر سن و سالی با هر سلیقه‌ای می‌توان یک روتختی شیک و جذاب انتخاب کرد.
روتختی عروس هرمدر دارای طرح و رنگ‌های متفاوتی است که سبب زیبا‌تر شدن دکوراسیون اتاق تازه عروس‌ها می‌شود.
از سوی دیگر شما می‌توانید ابعاد و اندازه دلخواه خود را به فروشگاه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان‌ ممکن محصول خود را تحویل بگیرید.
کالای خواب این مجموعه شامل خرید روتختی‌های مناسب کودکان و نوجوانان نیز می‌شود که این مورد بسیار مورد استقبال خانواده‌های علاقمند به سرویس خواب کودک قرار گرفته است.

پرسنل خلاق و جوان این مجموعه شما را راهنمایی می‌کنند که چگونه برای کودک یا فرزند نوجوان خود بهترین روتختی را انتخاب کنید.
این مجموعه تمامی سلیقه‌ها و علاقمندی‌‌های مشتریان خود را در نظر گرفته و دائما در حال تولید و توزیع روتختی‌هایی کاملا متمایز در طرح و رنگ‌های متفاوت است تا بتواند نظر اغلب مشتریان را جلب کند. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع روتختی‌های یکنفره یا دونفره را بدون واسطه دارید توصیه می‌کنیم حتما سری به فروشگاه هرمدر بزنید و از کالای خواب مرغوب این مجموعه دیدن کنید.



جمع بندی
سرویس خواب به عنوان یک محصول ویژه در هر خانه‌ای محسوب می‌شود که انتظار می‌رود با دارا بودن کیفیت مناسب خواب راحتی را برای افراد به ارمغان آورد.
 بی‌شک شما نیز اگر قصد خرید روتختی را داشته باشید به دنبال یک جنس مرغوب، شیک و قیمت مناسب هستید و بدیهی است که کیفیت این محصول از طرح و رنگ آن اهمیت بیشتری دارد، از این رو باید محصولی بادوام و در عین حال خوش‌دوخت را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است با خرید کالای خواب از فروشگاه هرمدر (https://hermodr.ir/) از مزیت‌های پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوید و لذت استفاده از یک روتختی مرغوب و شیک را به خود هدیه دهید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها