به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۷

راهنمای خرید جذاب ترین مدل‌های ساعت پسرانه شیک و اسپرت

گروه کسب و کار: به نظر شما در هنگام خرید ساعت مچی پسرانه به چه نکاتی باید دقت کرد؟ ساعت مچی یک اکسسوری خاص و زیبا است که به استایل و تیپ افراد شخصیت می‌بخشد. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از ساعت مچی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها امکانات منحصربه‌فرد و خوبی دارند. در زمان خرید ساعت مچی نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنیم تا بهترین خرید را داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید جذاب ترین مدل‌های ساعت پسرانه شیک و اسپرت صحبت کنیم و چند مدل ساعت مچی پسرانه معرفی خواهیم کرد.
راهنمای خرید جذاب ترین مدل‌های ساعت پسرانه شیک و اسپرت
نکات مهم در خرید ساعت مچی اسپرت؛ کلیه امکانات ورزشی روی ساعت مچی
ساعت مچی اسپرت پسرانه معمولا استفاده روزمره و ورزشی دارد و بین جوانان و نوجوانان این نوع ساعت‌ها بسیار پرطرفدار هستند. معمولا ساعت‌های اسپرت دستیار ورزشی خوبی هستند و امکانات فراوانی را در خود جای داده‌اند. برخی از ساعت‌ها هستند که جز عقربه و دکمه‌های اصلی، تنظیمات دیگری ندارند و از این ساعت‌ها استفاده‌ای جز دیدن زمان نمی‌شود، اما ساعت‌های اسپرت پسرانه باید امکانات بسیار خوب و تنظیمات هیجان‎‌انگیزی داشته باشند؛ بنابراین در هنگام خرید ساعت مچی اسپرت پسرانه باید به امکانات آن توجه کرد.
 ساعت پسرانه شیک و اسپرت باید امکاناتی مانند تایمر، آلارم، قطب‌نما، نور پس‌زمینه، مقاومت در برابر نفوذ آب و برخی امکانات دیگر داشته باشد. علاوه‌بر امکانات ساعت، باید به ویژگی‌های ظاهری ساعت نیز دقت کرد که در قسمت‌های بعدی مقاله آن‌ها را بررسی می‌کنیم.  

ویژگی‌های ظاهری ساعت؛ توجه به طرح و رنگ ساعت
خرید ساعت پسرانه شیک و اسپرت کار دشواری نیست؛ به شرط آنکه قبل از خرید ساعت، ویژگی‌های محصول مدنظرتان را در نظر بگیرید. ساعت‌های اسپرت در کنار امکانات و کارایی فوق‌العاده‌ای که دارند، از ظاهر متفاوت و شیکی نیز برخوردار هستند. طراحی و رنگ‌‌بندی این ساعت‌ها نسبت به سایر ساعت‌ها کاملا متمایز است و ظاهری ورزشی دارند. بند ساعت‌های اسپرت معمولا از جنس سیلیکون یا پلاستیک‌های ضد آب بوده و بدنه و بند ساعت مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. جنس شیشه ساعت‌های اسپرت معمولا از جنس سافایر یا یاقوت کبود طراحی شده تا مقاومت ساعت در برابر ضربات سخت بیشتر شود.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های اسپرت مقاومت ساعت در برابر آب است. معمولا سا‌عت‌های اسپرت مانند ساعت جی شاک اصل در برابر آب مقاومت کامل دارند. برخی از مدل‌های ساعت‌های جی شاک تا عمق 100 متری آب نیز مقاومت‌پذیر هستند. همچنین موتور ساعت‌های اسپرت معمولا از دو نوع عقربه‌ای و دیجیتالی تشکیل شده‌اند. البته برخی از ساعت‌های اسپرت نیز از هر 2 موتور استفاده می‌کنند.

ساعت پسرانه شیک و اسپرت کاسیو پروترک مدل PRT-B50-1DR
کالکشن پروترک یکی از زیرمجموعه‌های جذاب برند کاسیو است. کالکشن پروترک مخصوص کسانی طراحی شده است که عاشق طبیعت‌گردی و ماجراجویی هستند. معمولا در ساخت ساعت‌های پروترک از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده و بیشتر ساعت‌های این کالکشن قابلیت اتصال به تلفن همراه دارند. همچنین برخی از مدل‌های کاسیو پروترک توسط نور خورشید یا محیط شارژ می‌شوند که این قابلیت بسیار کاربردی و مهم است. 
ساعت مچی پسرانه کاسیو پروترک مدل PRT-B50-1DR یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های کاسیو پروترک است. این ساعت اسپرت پسرانه تا عمق 200 متری آب مقاومت داشته و صفحه نمایش آن ترکیبی از ساعت دیجیتال و عقربه‌ای است. ساعت پروترک دو چراغ LED دارد که به‌صورت خودکار و به‌عنوان شب‌نمای نئونی از آن می‌توان استفاده کرد. ارتفاع سنج، قطب‌نما، بارومتر، کرنومتر و 5 آلارم مختلف برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت پروترک مدل PRT-B50-1DR  هستند. قیمت ساعت پسرانه شیک و اسپرت پروترک شاید به نسبت سایر مدل‌ها بالاتر باشد، اما امکانات بسیار گسترده و ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برند کاسیو ساعت اورجینال مردانه و زنانه‌ مختلفی تولید می‌کند که در فروشگاه اینترنتی واچ مارکت می‌توانید مشاهده کنید.



ساعت جی شاک مدل  GA-1000-1A؛ یکی از بهترین ساعت‌های پسرانه
یکی دیگر از کالکشن‌های جذاب کاسیو ساعت‌‌های جی شاک هستند. ساعت‌های جی شاک به مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و آب شناخته می‌شوند. معمولا ورزشکاران مشتری‌های همیشگی ساعت‌های جی شاک هستند. ساعت پسرانه شیک جی شاک امکانات بسیار ویژه‌ای دارد. ساعت مدل GA-1000-1A جی شاک زمان 49 منطقه را نمایش می‌دهد. ساعت جی شاک امکاناتی مانند تایمر، قطب‌نما، دماسنج و تنظیم آلارم دارد.
این مدل ساعت جی شاک در رنگ مشکی تولید شده که بند و صفحه نمایش آن نیز مشکی است. کاسیو جی شاک مدل GA-1000-1A مخصوص کسانی است که به تیپ و استایل توجه ویژه‌ای می‌کنند.



تنوع گسترده ساعت‌های پسرانه شیک و اسپرت در فروشگاه اینترنتی واچ مارکت
در این مقاله در رابطه با راهنمای خرید جذاب ترین مدل‌های ساعت پسرانه شیک و اسپرت صحبت کردیم و 2 مدل ساعت اسپرت را شرح دادیم. درحالت‌کلی ساعت‌های پسرانه ظاهری اسپرت و خاص دارند و به‌عنوان ساعت روزمره نیز استفاده می‌شوند. ساعت‌های جی شاک و کاسیو پروترک که در این مقاله معرفی کردیم، از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت‌های پسرانه اسپرت هستند که این 2 مدل در فروشگاه اینترنتی واچ مارکت موجود است.
در فروشگاه اینترنتی واچ مارکت کلیه مدل‌های ساعت از برندهای کاسیو، سیکو، متی تیسوت، اسپریت و اورینت عرضه می‌شود. همه ساعت‌های فروشگاه واچ مارکت همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد. برای مشاهده کلیه محصولات واچ مارکت به نشانی اینترنتی watchmarket.shop مراجعه کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها