به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۴۰۸۵۳۳
با قراردادی شش ساله

رسمی: جود بلینگام با ۱۰۳ میلیون یورو در رئال

رسمی: جود بلینگام با ۱۰۳ میلیون یورو در رئال
گروه ورزشی: با تایید باشگاه بروسیا دورتموند، انتقال جود بلینگام به رئال مادرید رسمی شد. این ستاره انگلیسی با قراردادی به ارزش 103 میلیون یورو به مدت شش فصل به رئال پیوسته است.
بزرگترین خرید تاریخ رئال مادرید
جود بلینگام متولد 2003 و فوتبالیست ملی‌پوش انگلیسی است. بر اساس اعلام رسمی دورتموند او با قراردادی 103 میلیون یورویی به علاوه پاداش‌های متغیر و ثابت به رئال پیوسته است. این گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه رئال مادرید است.
رسانه‌های اسپانیایی بعد از رسمی شدن خبر انتقال بلینگام اعلام کردند که پیوستن او به رئال در واقع از دو روز پیش در دفتر مدیر برنامه‌های او قطعی شده بود. مذاکرات رئال مادرید با این بازیکن انگلیسی و پدرش مارک بلینگام در نهایت به نتیجه رسید. رئال در این مذاکرات با منچسترسیتی و لیورپول رقابت داشت که لیورپولی‌ها در ماه مه از این رقابت کنار کشیدند.
1884298
جود بلینگام در همان زمان از لیورپول به خاطر ابراز علاقه‌اش تشکر کرد و گفت مایل است به رئال بپیوندد. تا اینکه دوشنبه این هفته آخرین جزئیات بین رئال و نمایندگان بلینگام مورد توافق قرار گرفت و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده بود. امروز و دقایقی پیش باشگاه دورتموند مدارک مورد نیاز بلینگام برای انتقال به رئال را امضا کرد تا رئالی شدن او رسمی شود.
بلینگام برای تقویت خط میانی رئال مادرید به این تیم خواهد پیوست. خط میانی‌ای که رئال به لطف هافبک‌های ستاره‌اش در بیش از یک دهه گذشته همیشه به آن می‌بالیده است. کافی است به تعدادی از هافبک‌های رئال در این سال‌ها توجه کنید: کاسمیرو، کروس، مودریچ و جوان‌تر‌هایی مثل کاماوینگا، والرده، شوامنی و حالا بلینگام.
1884304
انتقالی استراتژیک: رئال امیدوار است بلینگام به رونالدوی جدید تبدیل شود
بلینگام اما برای رئال تنها یک هافبک خلاق و خوش‌تکنیک نیست. فلورنتینو پرز او را اولین قدم برای تشکیل یک تیم کهکشانی دیگر در برنابئوی جدید می‌داند. پر بی‌راه نیست اگر بگوییم جذب جود بلینگام برای رئال یک عملیات استراتژیک است.
سفیدپوشان شهر مادرید معتقدند بلینگام سال‌های سال با پیراهن تیم‌شان خواهد درخشید و به یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا تبدیل شده و چندین بار توپ طلا خواهد گرفت. رئال امیدوار است با حضور این هافبک انگلیسی در سال‌های آینده بتواند چهره‌ای مثل کریستیانو رونالدو را به دنیای فوتبال معرفی کند.
1884309
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها