به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۰۸۶۰۴

اقدام یحیی برای گرفتن اقامت دبی؟

اقدام یحیی برای گرفتن اقامت دبی؟
گروه ورزشی: روزنامه خبرورزشی نوشت: پرسپولیس در این فصل همه جام‌ها را از آن خود کرده، ولی صحبت‌های یحیی گل‌محمدی بعد از فینال جام حذفی کام هواداران این تیم را تلخ کرد.
یحیی در مصاحبه‌ای مدعی شد که خیلی خسته است و شاید تصمیم به ترک پرسپولیس بگیرد. او از بعضی اقدامات در باشگاه پرسپولیس ناراحت است و بعضی مسائل او را اذیت می‌کند. ماندن یا رفتن یحیی به دغدغه اصلی هواداران پرسپولیس تبدیل شده و پرسپولیسی‌ها به جای لذت بردن از کسب ۳گانه به فکر نقل و انتقالات و آینده تیمشان هستند.
گل‌محمدی بعد از پایان فصل به‌همراه خانواده راهی ترکیه شد تا در آنجا کمی استراحت کند و به‌نوعی ریکاوری شود. آن‌طور که شنیدیم یحیی دیروز از ترکیه برگشت، ولی بلافاصله راهی دبی شد. سفری شبهه‌برانگیز که مشخص نیست با چه هدفی انجام شده است. در مورد سفر یحیی به دبی شایعات مختلفی مطرح شده؛ چندی قبل رسانه‌ها از پیشنهادات خارجی برای یحیی گل‌محمدی خبر دادند و این احتمال می‌رود که او برای مذاکره با تیمی راهی دبی شده باشد.
بعضی‌ها می‌گویند گل‌محمدی برای استراحت و تفریح بیشتر راهی دبی شده است. یحیی در این شهر دوستان زیادی دارد و ممکن است برای سر زدن به دوستانش راهی امارات شده باشد. عده‌ای هم می‌گویند که او برای گرفتن اقامت دبی راهی این شهر شده تا کار‌های مربوط به آن را انجام دهد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت گل‌محمدی چه روزی به ایران برمی‌گردد و تکلیف ادامه همکاری او با پرسپولیس به چه شکلی پیش خواهد رفت.
گفتنی است گل‌محمدی منتظر مشخص شدن تکلیف مدیریتی پرسپولیس و مجمع هفته آینده است تا ببیند شرایط برای ادامه کار در این تیم برای او فراهم است یا خیر.
برچسب ها: یحیی گل‌محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها