به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۸۶۰۸

چه زمانی بلیط اصفهان کیش ارزان می‌شود؟

گروه گردشگری: این روزها سفر به کیش، یکی از رایج‌ترین و جذاب‌ترین تجربه‌های گردشگرانی است که سفر به این جزیره زیبا را جایگزین سفرهای خارجی خود می‌کنند و سپس به دیگران هم یادآوری می‌کنند که اگر قصد سفر به تعدادی از کشورهای خارجی همسایه را دارند، به خوش گذرانی‌ها و تفریحات موجود در جزیره کیش که یک سر و گردن بالاتر از برخی سفرهای خارجی است، فکر کنند تا پشیمان نشوند؛ اما چرا جزیره کیش در سال‌های اخیر به یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در داخل کشور و سومین جزیره محبوب و پر گردشگر خاورمیانه تبدیل شده است؟
چه زمانی بلیط اصفهان کیش ارزان می‌شود؟
قبل از خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش باید بتوانیم جزیره کیش را بهتر بشناسیم و سپس بهترین زمان سفر به این جزیره نیلگون را پیدا کنیم. در ادامه می‌خواهیم به معرفی کیش، برخی از دیدنی‌های این شهر، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین فصل سفر به این جزیره و روش‌های خرید کم‌هزینه‌ترین و به صرفه‌ترین بلیط اصفهان کیش بپردازیم.

کیش کجاست؟
در 19 کیلومتری سرزمین ایران، جزیره زیبایی به نام کیش وجود دارد که به امتداد سواحل خود در صخره‌های مرجانی و جزایر کوچک فراوان، شهرت دارد. در زبان فارسی پهلوی، کیش به سرزمینی گفته می‌شود که از منابع آب زیرزمینی فراوانی تشکیل شده باشد و جزیره کیش هم به دلیل این‌که به‌طور قابل توجهی از کانال‌های زیرزمینی آب شیرین برخوردار است، به این نام معروف شده است.
نام این جزیره زیبا که به اندازه عمر دراز خلیج فارس قدمت دارد، در قدیمی‌ترین نوشته‌های یونانیان باستان که در دوران اسکندر مقدونی به قصد سفرهای اکتشافی به آب‌های خلیج فارس و دریای عمان سفر می‌کردند، آمده است. به‌طور کلی، جزیره کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک خود، فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشته است؛ مدتی، مهم‌ترین جزیره بازرگانی سلجوقی بوده است و مدتی در چنگال استبداد خلافت اموی و استعمار پرتغالی‌ها.

دیدنی‌های کیش
اگرچه تفریحات آبی و ساحلی کیش به قدری هیجان‌انگیز است که می‌تواند مهم‌ترین انگیزه سفر به این جزیره زیبا باشد، اما اگر بتوانید قبل از تهیه بلیط اصفهان کیش در کنار برخی از جاذبه‌های تفریحی، برخی از جاذبه‌های تاریخی این جزیره را هم بشناسید، می‌توانید برنامه بهتری را برای لحظه به لحظه سفرتان رقم بزنید.

آب انبار پنج بادگیر
این آب انبار سنتی، 2 گنبد و 5 بادگیر دارد و در ناحیه شمالی جزیره کیش واقع شده است. اگر می‌خواهید در جنوب ایران به یزد و آب انبارهای باستانی این شهر سفر کنید، بازدید از آب انبار پنج بادگیر کیش را از دست ندهید.

پارک آبی اوشن
چه کسی می‌تواند انکار کند که وقت گذراندن در پارک‌های آبی یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیز‌ترین تجربه سفر است؟ حالا تصور کنید پارک آبی اوشن اولین پارک آبی رو باز و تم دار کشور است که در بهترین بخش از سواحل کیش ساخته شده است.



کاریز
شهر زیر زمینی کاریز کیش یعنی به تصویرکشیده‌شدن هنر، علم، تمدن و فرهنگ ایرانیان باستان در 2500 سال قبل. بازدید از این مکان، قرار است علاوه‌بر اتصال کانال آب‌های زیر زمینی با سقف‌های 200 تا 500 ساله‌ خود که با مرجان و صدف پوشیده شده است، شما را شگفت زده کند.

تفریحات آبی کیش
شاید بتوان گفت مهم‌ترین انگیزه خرید بلیط اصفهان کیش، تجربه غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس، کشتی‌های تفریحی، قایق‌سواری، ماهی‌گیری، شاتل، فلاب برد، پتل برد، بنانا، پاراسل، جت اسکی، اسکی روی آب و ... باشد که تجربه ثابت کرده است تمام این انگیزه‌ها کاملا به جا و هیجان‌انگیز است.

سفر ارزان به کیش
سفر به کیش هرچقدر هیجان انگیز و فراموش نشدنی باشد، هزینه‌های بالای اقامت در این جزیره و بلیط اصفهان کیش ممکن است شما را نگران هزینه‌های سفر به جزیره زیبا بکند؛ اما اگر بهترین زمان سفر به جزیره کیش را پیدا کنید، دیگر نگرانی‌ای باقی نمی‌ماند. به‌طور کلی، روزهای بعد از تعطیلات نوروز در فصل بهار، آخرین ماه در فصل تابستان و اوایل مهر در فصل پاییز که تعداد زیادی از دانشجویان و دانش ‍آموزان در تدارک شروع سال تحصیلی جدید هستند و همچنین اواخر اسفند در فصل زمستان که گردشگران به فکر خانه تکانی و تدارکات عید نوروز هستند، بهترین زمان سفر ارزان به کیش است؛ چراکه تقاضای خرید بلیط در این ایام به طور قابل قبولی کم می‌شود. البته باید گفت که بهار و تابستان کیش به شدت مرطوب، گرم و شرجی است و اگر قصد سفر به کیش در نیمه اول سال به ویژه در فصل تابستان را دارید، علاقه‌تان به سفر باید از تمام چالش‌های آب و هوایی جلوتر باشد.



خرید ارزان‌ترین بلیط اصفهان کیش با فلای تودی
حالا که با شهر کیش، برخی از دیدنی‌های آن و بهترین زمان سفر ارزان به این جزیره آشنا شدید، وقت آن رسیده است که هتل و اقامتگاه مورد علاقه‌تان را رزرو و اقدام به خرید بلیط اصفهان کیش کنید. هتل و بلیطی که فلای تودی، به‌عنوان بهترین مرجع رزرو هتل و خرید بلیط کیش با پشتیبانی 24 ساعته خود به شما کمک می‌کند هزینه‌های سفرتان را تا جایی که ممکن است کم کنید و از تفریح و خوشگذرانی در سواحل جزیره زیبا و رویایی کیش، نهایت لذت را ببرید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها