به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۰۸۶۲۴

دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟

دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
گوناگون: دندان های ما کاربردهای متعددی در زندگی ما دارند. آن ها ما را قادر به لذت بردن از غذاهای لذیذ می کنند، از ما در برابر ویروس های مضر محافظت می کنند و ابزاری برای ابراز احساسات مان از طریق خندیدن در اختیارمان می گذارند. با این حال، جدا از نقش کارکردی شان، دندان های ما درباره ی شخصیت ما هم حرف هایی برای گفتن دارند.
یک دندانپزشک می گوید دندان های ما می توانند شخصیت ما را نشان دهند
دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
به گفته ی دکتر ساهیل پتل، دندانپزشک، شکل دندان های ما می تواند نمایانگر برخی ویژگی های شخصیتی ما باشد، مثل منظم یا شلخته بودن، مهربان یا پرخاشگر بودن.
به گفته ی دکتر پتل دندان های ما پیامی دارند که اغلب ممکن است مورد غفلت قرار گیرد. برای مثال، دندان های بیضی شکل نشان دهنده ی شخصیتی بی خیال و معاشرتی هستند و دندان های چهارگوش یک حس مردانه تر و مسن تری دارند.
علاوه بر این ها، ویژگی هایی همچون لکه های سفید رنگ روی دندان ها یا ناصاف بودن لبه ی دندان ممکن است نشانه ی مهربانی و خلاقیت باشد.
دندان های چهارگوش – بیضی
دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
دندان های چهارگوش – بیضی پختگی و آرامش فرد را می رسانند. فرم چهارگوش – بیضی حسی لطیف و آرام از خود ساطع می کند. این مدل دندان را برای اغلب افراد مناسب است و حس منفی ای درباره ی شخصیت فرد ایجاد نمی کنند.
به طور خلاصه، دندان های چهارگوش – بیضی ویژگی های شخصیتی ای همچون پختگی، آرامش و مهربانی را تداعی می کنند، امری که این مدل دندان را به فرمی محبوب بدل ساخته است.
دندان های بیضی
دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
دنان های بیضی حسی زنانه و جوانانه دارند و نشان دهنده ی شخصیتی بی خیال هستند. از آنجایی که دندان های بیضی تداعی گر زنانگی هستند، حسی جذاب و لطیف نیز از خود ساطع می کنند.
مناسب بودن فرم دندان بیضی به ویژگی های چهره ی فرد بستگی دارد. برای مثال، کسانی که ویژگی های چهره ی آن ها شکل گردی دارند، دندان های بیضی شکل مکمل خوبی برای آن ها هستند.
از جهت ویژگی های شخصیتی، دندان های بیضی نشان دهنده ی شخصیتی بی خیال، مثبت اندیش و معاشرتی هستند.
دندان های چهارگوش
دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
دندان های چهارگوش تداعی گر ویژگی هایی همچون جدیت، پختگی و کارآمدی هستتند.
این فرم دندان حسی مردانه تر و مسن تر دارد که ممکن است شخصیت فرد را قوی و رک نشان دهند. روند فرسایش طبیعی دندان ها که به مرور زمان رخ می دهند، فرم دندان های اغلب افراد را چهارگوش تر می کند.
دندان های چهارگوش لزوماً حس منفی ندارند اما به دلیل آثار روند فرسایش دندان ها، اغلب گروه های سنی بالاتر را تداعی می کنند. این روزها بسیاری از افراد سعی فرم دندانی ای متناسب با سن شان انتخاب کنند.
از جهت شخصیتی، دندان های چهارگوش را می توان با جدیت، پختگی و کارآمدی مرتبط دانست.
دندان های سه گوش
دندان های شما درباره شخصیت تان چه می گوید؟
دندان های سه گوش نشان دهنده ی جذابیت و منحصر به فرد بودن هستند. این فرم دندانی بسته به شخصیت و ویژگی های چهره ی فرد می تواند بسیار مناسب باشد.
از جهت ویژگی های شخصیتی، دندان های سه گوش تداعی گر برتری، هلاقیت، حرکت، تفکر آزاد و دمدمی مزاجی هستند. این فرم دندانی افراد را نشان می دهد که در جمع به چشم می آیند، تفکر خلاقانه دارند، شیفته ی تحرک اند و شخصیتی منحصر به فرد و نامتعارف دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها