به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۶۵
تا وزیرم نمی​گذارم پروژه امنیتی​سازی ایران تحت انکار هولوکاست تحقق یابد

وزير امور خارجه در مجلس: ما ملتی دلاوریم نه دلواپس

گروه سياسي:​ وزیر امور خارجه کشورمان گفت که امروز دوستان اسلام و انقلاب و ایران در همه جا خوشحالند که عرصه بر بدخواهان مردم و نظام تنگ شده است.
وزير امور خارجه در مجلس: ما ملتی دلاوریم نه دلواپس
محمد جواد ظریف که برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، اظهار کرد: سوال و نظارت ، حق و وظیفه‌ی نمایندگان است پاسخگویی در چارچوب مصالح و منافع ملی وظیفه‌ی من و همکارانم در هیات دولت است.  وی افزود: حساسیت نمایندگان به وزارت خارجه نشان دهنده‌ی اهمیتی است که به سیاست خارجی و امنیت ملی داده می‌شود ومن به نوبه‌ی خود خوشحالم که در طول 8 ماه گذشته بیش از هر وزیر خارجه دیگری درتاریخ انقلاب در مجلس و کمیسیون امنیت ملی حضور یافته‌ام.
 
وزیر خارجه ادامه داد: خدا را سپاسگزارم که به برکت هوشمندی و پایمردی مردم دلاور ایران و در سایه‌ی هدایت و حمایت مستمر مقام معظم رهبری وتدبیر و درایت ریاست جمهوری امروز سیاست خارجی ایران با ارائه منطقی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که همان گفتمان امام (ره) و رهبری ، گفتمان صلح طلبی همراه با تسلیم ناپذیری، گفتمان تعامل سازنده همراه با عزت، گفتمان گفت و گو همراه با هویت مداری، گفتمان حکمت همراه با عدالت و گفتمان مصلحت جهان و ابنای بشریت است، با موفقیت مسیر پیشرفت ، روشنگری و شکستن موانع را دنبال می‌کند.
 
ظریف با تاکید بر این که مواضع ما عین مواضع امام(ره) و رهبری است، خاطر نشان کرد: دوستان انقلاب و اسلام و ایران در همه جا خوشحالند و به خاطر جمهوری اسلامی سربلند هستند اما عرصه بر بدخواهان مردم دلاور و انقلاب اسلامی ایران تنگ شده و سرمایه‌گذاری‌های کلان و رویاهای خطرناکشان نقش برآب شده است.  وی همچنین گفت: در این مسیر پرفراز ونشیب بیش از هر چیز به لطف الهی همدلی و همبستگی مردم و همراهی و راهنمایی نمایندگان مردم دل بسته‌ایم و من در مجلس حاضر شده‌ام تا به سوالاتی که در کمیسیون امنیت پاسخ دادم ، پاسخ دهم.
 
محمد جواد ظریف همچنین پس از طرح سوالات کریمی قدوسی از وی در مورد موضع ظریف درباره‌ی هولوکاست و گفت‌وگوی او با رسانه‌های خارجی در این باره اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و مقتدر و با ثبات است اما فعالیت‌های گسترده‌ی تبلیغاتی و سیاسی انجام می‌شود تا القاء شود که ایران خطری برای صلح و امنیت و منطقه و جهان است. بدخواهان مردم ایران نیز با صرف هزینه‌های زیاد تلاش کرده‌اند تا ایران را به خطری جهانی تبدیل کنند و از این طریق به اهداف شوم خود علیه کشور و مردم ایران و انقلابیون دست یابند.
 
وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه و تهدید‌های مستکبرانه در سایه‌ی فضاسازی تبلیغاتی علیه ایران وضع شده، خاطر نشان کرد: این مسائل مهمترین عامل اقتدار ملی ما را هدف قرار گرفته و تلاش دارد استقامت مردم را بشکند اما با حضور حماسی مردم در انتخابات این تلاش‌ها به شکست انجامید. دولت تدبیر و امید هم امروز تلاش دارد طرح و برنامه‌ی دشمنان را به شکست بکشاند.
 
وزیر خارجه خاطر نشان کرد: وزارت خارجه در این شرایط خطیر وظیفه‌ی رصد حوادث و تشریح راهبرد مقابله با تهدیدات را به عهده دارد. تلاش این خدمتگزار کوچک که چند صباحی مسئولیت وزارت خارجه بر شانه‌هایش گذاشته شده نیز این بوده که با فضاسازی‌های بین‌المللی ، قاطعانه مقابله کند و اجازه ندهد تبلیغات مسموم صهیونیستی ایران را مخل امنیت جهانی یا تهدید منطقه‌ای معرفی کند.
 
ظریف ادامه داد: از روز پذیرش مسئولیت در مسیر پاسداری از امنیت ملی و تقویت و تحکیم اقتدار ملی ، ازهیچ کوششی فروگذار نکرده‌ایم تا هیچ کشوری در طمع خام نیفتد. اگر ما از اقتدار ملی سخن می‌گوییم نظرمان به همه‌ی ظرفیت‌های کشور است و مهمترین رکن آن گفتمان اصیل انقلاب و ماندگارترین یادگار امام راحل است که همان اتکا به خدا و کوچک شمردن قدرتها است. ما معتقدیم استقامت مردم بر اساس خود باوری، نگاه به درون و اتکا به عنصر بنیادی و محور انسجام ملی و توان بی‌نظیر مردم دلاور ، اقتصاد پویا و متکی به کارآفرینی شأن و اقتدار کشور را می‌سازد که در سایه‌ی رهبری‌های رهبر معظم انقلاب تحقق می‌یابد.
 
ظریف با بیان این که اطمینان دارد مسئولیت وی در وزارت خارجه دیر یا زود به پایان می‌رسد، تصریح کرد: از سالهای طولانی مسئولیت برای سایرین هم جز لحظاتی در خاطره بشری چیزی باقی نمی‌ماند اما آنچه برای امثال من باقی خواهد ماند انجام وظیفه و خدمت ناچیزی برای مردم است.
 
تا وزیر امور خارجه هستم اجازه نمی‌دهم پروژه صهیونیستی امنیتی‌سازی ایران تحقق یابد
 وی تاکید کرد: تا وزیر امور خارجه هستم نخواهم گذاشت پروژه ی صهیونیستی امنیتی سازی ایران تحت بهانه واهی انکار هولوکاست تحقق یابد. ما حتما با قدرت و صلابت انقلاب که از امام(ره) آموخته‌ایم و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و تاریخ مردم دلاور ایران، که با نژاد پرستی و نسل کشی آلوده نشده به مبارزه با شبهه افکنی صهیونیست‌ها می‌پردازیم. چرا که ماشین تبلیغاتی صهیونیست‌ها با تحریف و دروغ از یک سو در پی مظلوم نمایی و از سوی دیگر در پی هراس‌افکنی علیه ایران است.
 
وزیر امور خارجه گفت: نتانیاهو با بی‌شرمی معرکه می‌گیرد که ایران هولوکاست را انکار می‌کند و می‌خواهد هولوکاست دیگری بسازد. من و همکارانم به عنوان نمایندگان مردم اعلام کرده‌ایم که ایران و ایرانی همواره مأمن و ملجأ اقلیت‌ها بوده و به همه‌ی ادیان الهی و پیروانشان احترام می‌گذارد و با یهودی‌ستیزی و نسل کشی بیگانه است.  ظریف ادامه داد: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از جنایاتی که دیگران مرتکب شده‌اند و فلسطینی ‌ها نقشی در آن نداشته‌اند، 60 سال است حقوق آنها را پایمال می‌کند و کشتار و آتش افروزی خود را پشت آن پنهان می‌کند.
 
وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنانش که از تریبون مجلس توسط نماینده سوال‌کننده پخش شد، گفت: ای کاش تمام مصاحبه‌ی من را پخش می‌کردند تا عین این جملات را می‌شنیدید و نمی‌دانم چرا با خلاصه کردن تنها قسمتهایی از مصاحبه را آنهم به طور ناقص پخش کردند.
 
وی افزود: مردم ایران به فرهنگ غنی زاییده از اسلام ناب مجهز هستند و از نظر مردم ایران، کشتار انسان‌های بیگناه همه جا به هر شکل و در هر مقیاسی محکوم است.  وزیر امورخارجه‌ی کشورمان در ادامه اظهارات خود در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد بر جنایات خود علیه فلسطین سرپوش بگذارد و از سویی زرادخانه هسته‌ی خود را پیشرفته می‌کند و از سوی دیگر علیه ایران هراس افکنی می‌کند. ما همه‌ی تلاشمان را به کار می‌بنیدیم و همه فشارهای داخلی و خارجی را به جان می‌خریم تا پروژه‌ی صهیونیستی امنیتی‌سازی القای خطر و تهدید ایران را نقش بر آب کنیم.
 
وی ادامه داد: من در همه مصاحبه‌ها و اظهاراتم به ویژه با رسانه های خارجی تمام توان خود را به کار بستم که در مقابل سوالات جهت‌دار بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی- که افتخار می‌کنم مواضعم همان مواضع امام(ره) و رهبری است – تصریح کنم. سردمداران رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌خواهند جمهوری اسلامی را عامل تداوم بحران در منطقه معرفی کنند و از عواقب اعمال خود فرار کنند. لذا ما نباید بگذاریم رژیمی که بزرگترین ناقض مقررات عدم اشاعه است با سوء استفاده تبلیغاتی از ایران خطرسازی کند.
 
سیاست خارجی دولت تدبیر و امید آسایش و راحتی را از نتانیاهو گرفته

 ظریف همچنین تصریح کرد: سیاست خارجی دولت تدبیر و امید آسایش و راحتی را از نتانیاهو گرفته و او را به انفعال کشانده است. این توفیق بزرگی است که تمام نیروهای انقلابی منطقه از مقاومت، حزب‌الله و حماس شخصا برای آن از من تشکر کردند. این حرکت نیروهای انقلابی منطقه را به وجد آورده و بدخواهان ایران را دچار سردرگمی کرده است.  وزیر امور خارجه‌ی کشورمان یاد آور شد: من این توفیق را وام‌دار خودباوری ناشی از حمایت مردم دلاور و تاکید بر گفتمان اصیل و راستین انقلاب می‌دانم که باید همان گونه که در منطقه و جهان تحسین جهانیان را برانگیخته در داخل هم منعکس شود نه برای مقاصد سیاسی واژگون جلوه داده شود.
 
ظریف درباره‌ی پرسش نمایندگان درخصوص مواضع خود در مورد امکانات نظامی و دفاعی ایران نیز تاکید کرد: نکته‌ی مهم جلب توجه به منبع اصلی و واقعی اقتدار کشور است که ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد. بزرگترین توان دفاعی ما استقامت مردم است همان گونه که امام(ره) فرموده‌اند وزارت خارجه نیز وظیفه‌ی ذاتی خود را کمک به پیشرفت و ارتقاء توان دفاعی کشور می‌داند و برای رفع تهدید و ایجاد فرصت در این زمینه همواره تلاش دارد.  وی اظهارکرد: به گواهی مسئولین مربوطه که اعضای کمیسیون امنیت ملی با آنها صحبت کردند وزارت خارجه هیچ گاه مانع حضور هیات‌ها جهت مذاکره در مورد امور دفاعی کشور نشده است.
 
ظریف خاطر نشان کرد: همه‌ی ما اقتدار ملی را ناشی از همه امکانات و ظرفیتها‌ می‌دانیم و در برابر تلاش‌ها و رشادت‌های بزرگان عرصه‌ی جهاد و شهادت از ارتش وسپاه و بسیج ، مردم دلاور در صحنه و خانواده‌های معظم شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم و همزمان و همراه با همین دلاوران با کمال افتخار وسربلندی به عنوان فرزند کوچک امام(ره) و رهبری مهمترین توان دفاعی کشور را استقامت مردم در مشارکت بی‌دریغ از میهن اسلامی می‌دانم.
 
ظریف همچنین گفت: ایران کشوری متکی به مردم دلاور خود است و دولت ایران تنها دولت در این منطقه است که اقتدار و مشروعیتش از رهبری است و نه از پیمان نظامی و وابستگی خارجی.  وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دارای بزرگترین توان ملی است، گفت: ما به حفظ و تقویت هرچه بیشتر توان ملی باور داریم. ملت ایران صبورانه و با توکل به حضرت حق، دست به زانوی خود انقلاب عظیم ایران را به پیروزی رساند و در مقابل تجاوز خارجی بدون حمایت خارجی و تنها با تکیه بر ایمان و فرهنگ شهادت، ‌مقاومت و بسیج همگانی کشور را ساخت این همان چیزی است که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند ریشه آن را بخشکاند.
 
وزیر امور خارجه ادامه داد: بنده بر این موضوع باور دارم که براساس این نگاه ایمانی می‌توان درک کرد که چرا نفوذ و توان تاثیرگذاری ایران با تاکید بر فرهنگ انقلاب اسلامی، امام(ره) و رهبری است. توانی که از بسیاری از کشورهای دارای تجهیزات مرگبار نظامی و حتی سلاح اتمی بالاتر است. ما نفوذمان از همه این کشورها بیشتر است چون قدرت و نفوذمان در استقامت و ایمان مردم نفهته است.
 
سیاست خارجی عرصه وحدت ملی است، نه دعوای سیاسی و جناحی

 ظریف خاطر نشان کرد: بر همین اساس معتقدم به میزانی که انسجام، همدلی و همبستگی ملی و روحیه مقاومت و خودباوری مردم تقویت شود، توان دفاعی افزایش پیدا می‌کند.  به گفته وی، سیاست خارجی عرصه وحدت ملی و نه دعوای سیاسی و جناحی است.  وزیر امور خارجه خطاب به نمایندگان گفت: ما دست نیاز به سوی همه نمایندگان بزرک ملت دراز می‌کنیم. ما به کمک، راهنمایی، همدلی و همراهی شما نیازمندیم.
 
ظریف افزود: وقتی کشور با چالش بزرگ با قدرت‌های جهانی درگیر است ضروری است که به این باور برسیم که تنها راه اقتدار و بالندگی کشور همکاری و همراهی همگانی در جهت تقویت مبانی استوار انسجام ملی و فرهنگی و ایمانی است.  وی تاکید کرد: آنها‌یی‌ که از ایران خطری جهانی می‌سازند و قصد تحریم و تهدید کشور را دارند، می‌خواهند ایران را برهم زننده ثبات و مخالف صلح معرفی کنند.
 
با توکل بر قدرت خدا و صلابت و منطق و بدون دلواپسی با جهان تعامل می‌کنیم

 ظریف افزود: در این شرایط ما می‌خواهیم به دنیا اعلام کنیم که ما ملت و دولتی صلح‌جو و خواهان صلح با جهان هستیم اما مطیع و مرعوب نیستیم و برای حراست از اصول و مبانی با توکل بر قدرت خدا و صلابت و منطق و بدون دلواپسی با جهان تعامل می‌کنیم.  وی در پایان گفت که ما ملت دلاوریم نه دلواپس.

خلیل الله
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۰
درود بر امیرکبیر ایران اقای ظریف (224793)
محجوب
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۲۴
امیرکبیر ایران هاشمیست.ظریف ستارخانه ایرانه. (224968)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۶:۳۷
نه بابا امیر کبیر که احمی نژاده!!!!! (225194)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۷:۳۰
حالا باقر خانمون کیه؟ (225218)
عاشق مدح کردن سیاستمداران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۲۹
درود بر ملت مداح و نه ملت دلاور (224971)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۳:۰۴
دلواپسیم
واسه قدرت
واسه بابک
واسه۳۰۰۰میلیارد
واسه هاله نور
واسه ادبیات کوچه بازاری
واسه بی ارزش شدن پول ملی
واسه آوردن نفت سر سفره مردم
واسه کمیته انظباطی دانشگاه
بازم بگم بگم (224995)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۳:۳۱
ما هم دلواپسیم و هم دلاور...تن امیر کبیر رو لرزوندی //// (225022)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۱۴
زنده باد ایرانی، زنده باد ظریف، مرده باد تحجر (225074)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۵۶
تو دلاور بودن ملت شکی نیست دلواپسی از بی درایتی هاست... (225109)
همایون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۶:۴۷
عزیزم چرا اینجوری جوگیر میشی؟ بابا احساسی حرف زدن، احساسی موضع گرفتن و احساسی عمل کردن بسه!!!!!!! چرا با یه مویز سردیتون میشه با یه خرما گرمی تون؟؟؟ ظریف ظریفه همه دوستش داریم ولی جوگیری شما آزاردهنده اس . شما رو به قرآن افراط و تفریط رو کنار بذارین. (225204)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۰۹
جناب آقای ظریف:خدا قوت،دست مریزاد ! (224805)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۳:۵۳
سلام،خداوندبه افراطیونی که در لانه جاسوسی امریکا ،به نفع اسراییل ،به روش خودجوش ،باامکانات وهزینه بیت المال وبرضددولت ومنافع کشور، همایش برگزارمی کنند؛ گوش شنوا،وجدان بیدار و بصیرت عطافرماید. (225409)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۲۲
این دلواپس های گروهک پایداری شباهت زیادی با گروهک فرقان اول انقلاب دارند . . . (224817)
ليلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۲۸
آقاي قدوسي ما روزي 100 بار به عنوان مشق مينويسيم هولوكاست يك افسانه بيش نيست تا شما يكم آروم بشي بذاري مردم به كارشون برسن . اين همه خون خودتو كثيف نكن . من قول ميدم حتما مشقامونو بنويسيم ، راضي شدي ببم جان؟ (224825)
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۵۷
یک ایسم به ایسم های کشور ما افزوده شد; دلواپسیمیسم...!؟ (224987)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۳:۳۲
حالا شما راضی می شی به دفن فرای در ایران ؟ (225023)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۳۵
ما ملت دلاوریم نه دلواپس 88000 تا لایک (224834)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۴۵
زنده یاد منطق و تعقل
زنده باد بصیرت و روشن بینی
زنده باد هوش و فراست ایرانی
زنده باد بچه مسلمانهای پاک و هوشمند
زنده باد ظریف (224842)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۴۶
تا وزیر امور خارجه هستم اجازه نمی‌دهم پروژه صهیونیستی امنیتی‌سازی ایران تحقق یابد. عاشقتم مرد (224843)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۸:۳۴
پروژه صهیونیستی امنیتی‌سازی ایران
چه وحشتناکه!
ممنوتیم ظریف عزیز (225250)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۵۲
درود بر دکتر ظریف عزیز و سیاستمدار (224848)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۵۵
یه سوال
الان تو مجلس سوال کردن ایشون اینها رو گفته یا کلا داشته گزارش میداده ؟؟؟
پس سوالات رو چرا ننوشتید؟؟؟ (224851)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۵۶
بله ملت ایران دل آورند ولی شما نه آقای ظریف، دیدیم در مستند "من روحانی هستم" در سال 82 چطور به البرادیی التماس می کردی و خودتو کوچک کرده بوده. در سال 82 احمدی نژادی نبود که مشکلات و برگردن او بندازین، آن زمان برای چی التماس می کردین؟ (224855)
نويد
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۰:۵۷
واقعا لذت بردم، درود بر وزير خارجه كشورم و دولت تدبير و اميد (224856)
اصلاح طلب قدرت دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۱
از صحبتهای آقای ظریف و نحوه قانع شدن آقای کریمی قدوسی

تابلویه که جنگ زرگری حساب شده دو گروه اصولگرا (اعتدالیون و افراطیون) راه انداخته اند

بیچاره اصلاح طلبان و مردمی که به جای عقلشون گوش شون چسببوندن به دهان (تیم خاتمی) همه شون سرکارند برای همیشه (224865)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۰:۲۱
آقای شریعتمداری خودتون هستید؟!!!! من قبلا خیلی ازین جملات تو روزنامه ی وزین کیهان خوندم... (225311)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۳
احسنت دلاور (224868)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۵
ظریف در داخل و خارج فوقالعاده است. موفق باشی و در پناه خدا (224873)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۰۹
آقای دکتر ظریف تودهنی محکمی بر اندیشه ها و افکار پایداریها زدید درود برشما
افراطیون هنوز پخش کلیپ های صوتی و تصویری خود که ناشی از بگم بگم های احمدی نژاد است را از یاد نبرده اند (224880)
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۰
درود بر مرد دلاور جناب ظریف عزیز (224883)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۳
دکتر فدایی داری... (224887)
وحید
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۴
جناب آقای کریمی قدوسی شما فعلا به هولوکاست احمدی نژادی که به کمک شما و یارانتان 8 سال در ایران اجرا شد و طبعاتش قطعا تا 8 دهه دیگر هم گریبان مردم بیگناه ایران رو رها نمیکنه بپرداز تا بعد... (224888)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۷
درود خدا بر روشنفکر ودانشمند ایرانی جناب اقای دکتر ظریف
آقای دکتر مذاکره هسته ای را باسربلندی ادامه دهید ومطمئن باشید که ملت ایران پشتیبان وحامی شما هستند. (224890)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۱۷
اين آقايان سوال كننده آن زمان كه مواضع وزارت امور خارجه باعث تنش زايي و تضييع منافع ملي و ذلت ايران بود از وزير امور خارجه وقت و رئيس جمهور سوال نمي كردند مثل انكه تعريف عزت حكمت و مصلحت و منافع ملي با تغيير دولت ها تغيير مي كند چرا ان زمان رگ گردن آقايان ورم نمي كرد و وا اسلاما و وا انقلابا نمي گفتند (224891)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۰
این گروه پایداری اگر قادر به انجام کاری بودند و واقعا دلواپس بودندباید
دلواپس 80 سال عقب افتادن مملکت از دنیا می شدند
دلواپس اختلاس های میلیاردی مسئولین بودند
دلواپس آمار بیکاری جوانان بودند
دلواپس چهره ایران در دنیا بودند
دلواپس امار اعتیاد در کشور بودند
ودلواپس دلواپسی های مردم ..... (224893)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۳
جانم به اين ظريف..... عاشقتيييييييييم به مولا... خوب جواب اين دلواپسان داخلي و خارجي رو ميده من نمي دونم چرا تو همايش دلواپسان نتانياهو نبود چون بالاخره اون از همه دلواپس تره..... (224896)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۵
قدوسی گوش کن:مامعتقدیم رژیم جلادصهیونیستی رژیمی جعلی می باشد پس بااین اعتقادملتی بنام اسراییل نیزوجودندارد،آنوقت که دوست شفیق توگفت ملت ایران باملت اسراییل دوست است کجابودی وآن وقت که مقام معظم رهبری فرمودندکسی کی این حرف رازده غلط کرده بازهم کجابودی چرابازهم ساکت بودی،حالا که تکذیب هلوکاست این همه بحران برای ایران به بارآورده وتاییدآن منافع بیشماری برای ایران دارد وبسیاری ازتهدیدراازایران دورمیکندچه رازی درکاراست که توودوستان توخونتان به جوش می ایدپسمناف تووامثال توبامنافع ملت ایران یکی نیست بس ... (224898)
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۳۰
خدايا ما رو از دست اين افراطيون نجات بده و به اين دولت صبر استقامت توان شجاعت و... بده تا بتونن به اهدافشون برسن. انشاا... (224901)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۳۹
درود بر دکتر ظریف ، خوب از پس افراطیون به ظاهر دلواپس برآمدین. (224906)
hossein
Malaysia
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۲
افرین بر ظریقدلاور (224910)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۴
زنده باد دکتر ظریف (224916)
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۵
دلاور بودیم تا چند ماه پیش. ممنون که با فعالیت هاتون ما رو به خودمون اوردین و فهمیدیم با داشتن همچین سرانی چقدر خوشبختیم....! (224917)
ایرانی
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۷
درود بر ظریف همیشه خندان
خدا قوت (224923)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۵۲
دلواپسیم
واسه قدرت
واسه بابک
واسه۳۰۰۰میلیارد
واسه هاله نور
واسه ادبیات کوچه بازاری
واسه بی ارزش شدن پول ملی
واسه آوردن نفت سر سفره مردم
واسه کمیته انظباطی دانشگاه
بازم بگم بگم (224930)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۱:۵۳
دلواپسیم
واسه قدرت
واسه بابک
واسه۳۰۰۰میلیارد
واسه هاله نور
واسه ادبیات کوچه بازاری
واسه بی ارزش شدن پول ملی
واسه آوردن نفت سر سفره مردم
واسه کمیته انظباطی دانشگاه
بازم بگم بگم (224932)
خسته قول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۱
اقا وزير از مردم مايه نگذاريد اين مردم فقط دلواپسن دلواپس اينده که امثال احمدي نژادساختند اينده اي که دلار ميکنيد 3330 روي مبارکم نمياريد که تو يک ماه 400 گران شده اقا اصلا توافق ژنو به مردم ربطي نداره مردم يه راي دادن حالا اسايش مي خواهند دعواي شماها دعواي حکومت کردنه بيچاره مردم (224942)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۴
مردم دلواپس نيستند. اميدوارند. (224944)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۴
خیلی مردی.خیلی دوست دارم.عراقچی هم خیلی دوست دارم.ابالفضل (ع)نگهدارتون،امام حسین(ع)نگهدارتون،امام حسن(ع)نگهدارتون،امام زمان (عج)نگهدارتون.دعای خیر بی بی دو عالم فاطمه الزهرا انسیه الحورا بدرقه راهتون.دلاوران واقعی شمایید. (224945)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۱۴
جمله ای گفتی گویاتر از یک کتاب. واقعا این دلواپسان جزء مردم ما نیستند و فقط دلواپس منافع خود هستند (224954)
ساکتی
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۱۶
آن ها هم دلواپس ایران و ایرانی نیستند دلواپس سرمایه گذاری هایی هستند که به خاطر رفع تحریم از دست می دهند. خاموشان لبخند به لب 8سال گذشته حالا انقلابی شده اند و پیامبران دروغین عصر جدید ایران (224957)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۲۲
درود بر شيرمردي به نام محمدجوادظريف (224964)
احمدحسني بابل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۲۲
آقاي ظريف بادانش وتجربه وكياست ودرايت وشرح صدرنشان دادندميتوانندبعنوان يك مديركاردان ومعتقدبه اقتدارمردمي وسفيري شايسته درشان ومنزلت ملت متمدن ايران ظهوروبروزداشته باشند.الحق فرزندرشيدملت فرهمندايراني.بنظرميآدشيوه كوروش هخادرمواجهه با ا قومهاوملتهاداردتكرارميشوداي كاش دكترروحاني درانتخاب همكاران ديگرحتي درتمام مقاطع مديريتي ياازصدرتاذيل همانندظريف انتخاب تاشان ملت رابجاميآوردندنه اينكه كساني درسطح استانهاوشهرستانهاروي كاربيان بجزضعف دانش وتجربه شبهاپس مرگ وروزهاپيش مرگ ظهورمييابندجالب است مديران ... (224965)
محمد جواد حبیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۲:۴۰
با سلام

آفرین و درود بر شما آقای ظریف که با ظرافت و دقت تمام جواب تندروها رو دادید
خدا امثال شما رو زیاد کنه

در پناه خدا باشید و موفق در همه ی عرصه ها (224975)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۳:۳۷
جناب آقای ظریف واقعا خسته نباشید
خدایی دوستان دیسپلین ایشون کجا و نفر قبلی کجا
البته خوب هرکس عضو جبهه پایداری باشه همینه دیگه دیسیپلین نداره... (225033)
اعتدال
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۰۵
اقاي دكتر واقعا ملت ايران به شما افتخار ميكند، به استثناي افراطيون (225060)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۳۰
اقای ظریف خدا قوت........... (225084)
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۳۳
من نمیدونم اینا چه جور نماینده هایی هستن از طرف ما که زمین تا آسمان عقایدشون با ما فرق میکنه. (225089)
جانباز 50 درصد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۴:۴۲
خوب میدانم که زحمات زیادی در این راه می کشی و کشیده ای وباز هم استقامت کن انشاالله خداوند کمکت کندو عمراین افراددلواپسی ها هم در مجلس بسرمیآید. (225100)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۷:۱۷
اگر توافق هسته اي صورت بگيرد نتيجه جهادگر ايران زمين کوروش زمان احمدي نژاد از زحمات اين مرد بزرگ هسن که توافق انجام ميشه (225215)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۱۹:۴۰
اقای قدوسی چقدر نگران نتیجه گزارش کمسیون تحقیق و تفحص مجلس درباره اختلاسها هستی؟به اندازه هلوکاست ؟ یا دوست نداری مردم بفهمند که چقدر غارت کردن .؟ (225289)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۰:۰۳
اقای قدوسی ایا نگران اختلاسهای نجومی همفکرانت ازجیب ملت ایران به اندازه هلوکاست نگران هستی ؟ (225296)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۰:۱۵
درود بر مرد بزرگ عرصه دیپلماسی ایران دکتر جواد ظریف. واقعا اگر این اقای نماینده از این پاسخ معقول و منطقی قانع نشده باشد کمی ........ تشریف دارد. (225304)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۰:۲۴
درود بر ظریف. خدا نابود کند دلواپسان را.ما همه دلاوریم نه دلواپس. همین دلواپسان مملکت را به این روز کشاندند و مردم باید تاوان آن را پس دهند خدا نابودتان کند دلواپسان.آمین (225314)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۰:۲۶
دلواپسان عزیز محبت کرده و قسمتی از اموال زیاد خود را به این خانواده ببخشند
http://www.asriran.com/fa/news/334522/خانواده-ای-کنار-خیابان-در-اهواز-عکس (225318)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ۲۱:۵۲
آقا این هوچی های دلواپس هرگز دلاور نیستند (225361)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۰۱:۲۰
اگر این دلواپسان به اندازه ی یک جو عقل داشتند متوجه می شدند که هیچ پایگاهی در میان مردم ایران ندارند. و از ، خشونت، توهین دست میکشیدند. واز مردم می خواستند که خطاهایشان را ببخشند. تا بلکه فرجی شود. (225427)
یک نفر
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ۰۱:۵۳
ممنونم دکتر ظریف ازت , بابا مردم خسته شدن از دلسوزی و دلواپسی امثال کوچک زاده و قدوسی و رسایی , آقایون ما نخواستیم دلواپسی شما رو آقا نخواستیم (225432)