به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۰۸۷۴۵

دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش

دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش
گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی فصل اخیر استقلال در نخستین مصاحبه‌اش پس از پیوستن به آپوئل عنوان کرده کاملا در جریان مشکلات مالی این باشگاه قرار دارد. ریکاردو ساپینتو در حالی تصمیم به ترک استقلال و عدم تمدید قراردادش با آبی‌ها گرفت که عنوان شده هشت ماه است مطالبات خود را دریافت نکرده و به همین دلیل امکان شکایت این مربی از تیم ایرانی وجود دارد، اما او در حالی تصمیم گرفته راهی آپوئل نیکوزیا قبرس شود که احتمالا شرایط مالی و باشگاهی برای او تفاوت چندانی نسبت به فصل قبل نخواهد داشت. 
 
ریکاردو ساپینتو بارها در مصاحبه‌های فصل اخیرش نسبت به مشکلات مالی در استقلال و عدم حمایت از بازیکنانش گلایه داشت و این مسئله را یکی از دلایل اصلی در عدم قهرمانی تیمش می‌دانست ولی او دوباره انتخابی انجام داده که شرایط بهتری نسبت به آبی‌ها ندارد و حتی در سالیان اخیر با مشکل مواجه شده است. 

سرمربی پرتغالی فصل اخیر استقلال در نخستین مصاحبه‌اش پس از پیوستن به آپوئل عنوان کرده کاملا در جریان مشکلات مالی این باشگاه قرار دارد ولی با این وجود چنین انتخابی انجام داده و با شناخت کامل و آنالیز دقیق از شرایط موجود در تیم قبرسی، قراردادش را امضاء کرده است. 

ریکاردو ساپینتو که منتظر تمدید قرارداد با استقلال نماند و به خاطر مشکلات مالی و شرایط سخت در این تیم تصمیم به ترک ایران گرفت، روز پنج‌شنبه با تیمی قرارداد بسته که اوضاع آن در این زمینه بحرانی است و بعید نیست سرمربی پرتغالی فصل جدید را هم مجانی کار کند و درصد بالایی از قراردادش را در موعد مقرر نگیرد! 

ساپینتو اعلام کرده می‌توانست انتخابی انجام بدهد که سه برابر بیشتر از آپوئل پول بگیرد و این صحبت او نشان می‌دهد که قراردادش در باشگاه قبرسی حدودا ۲۰۰ هزار دلار است؛ بسیار کمتر از آن چیزی که در سالیان اخیر دریافت کرده و احتمالا برای بازگشت به دوران بهتر و افتخار راهی این تیم شده است. 

از سوی دیگر، ریکاردو ساپینتو اعلام کرده برای قهرمانی و بازگرداندن آپوئل به دوران اوج این تیم را انتخاب کرده است؛ چراکه آپوئل پس از هفت قهرمانی پیاپی در لیگ قبرس، در چهار فصل اخیر نتوانسته جام بگیرد و به دنبال کسب موفقیت همراه این باشگاه است. 

ساپینتو اعلام کرده به دنبال قهرمانی در لیگ قبرس است و اطمینان دارد می‌تواند چنین افتخاری را کسب کند که شاید این صحبت او نشان بدهد باور نداشته در ایران و همراه با استقلال به جام برسد و اراده را بر قهرمان نشدن باشگاه سابقش دیده است. 

ساپینتو در فصل گذشته با استقلال تا فینال جام حذفی پیش رفت و تا هفته‌های پایانی هم جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود، اما در نهایت نتوانست در هر دو جام موفق شود ولی امید زیادی دارد بتواند همراه با آپوئل نیکوزیا این ناکامی را جبران کند و به قهرمانی دست پیدا کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها