به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۰۹۰۱۹

قتل خونین پدر عروس به دست زنش بعد از جشن

قتل خونین پدر عروس به دست زنش بعد از جشن
گروه حوادث: زن جوان در پایان جشن عروسی دخترش دست به چاقو شد و شوهرش را به قتل رساند.به گزارش  ایران،سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل مردی در مراسم عروسی دخترش در یکی از تالارهای پذیرایی در خیابان اصلی شهرستان زابل، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در صحنه حاضر و اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، مردی ۵۵ ساله به علت اصابت ضربه چاقو از پشت کمر دچار جراحت و خونریزی شدید و به مراکز درمانی منتقل شده که به علت شدت جراحات وارده در مسیر بیمارستان فوت کرده است. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همان بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل که همسرمقتول بوده به‌ دنبال اختلاف خانوادگی در پایان مراسم عروسی دخترش با وی درگیر و با ضربه چاقو از ناحیه پشت کمر، شوهر خود را به قتل می‌رساند. وی ادامه داد: در نهایت کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی، قاتل را در کمتر از ۳۰ دقیقه شناسایی و دستگیر کردند که انگیزه قتل اختلافات خانوادگی عنوان شد.

قتل هم‌خدمتی در شوخی مرگبار با کلاشنیکف
سرباز ۱۹ ساله در شوخی با اسلحه کلاشنیکف هم‌خدمتی‌اش را کشت. سرهنگ محمد غلامی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام پلیس راهور استان مبنی بر مرگ سرباز وظیفه در هنگام نگهبانی در روز چهارشنبه گذشته بررسی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و بازرسی راهور استان قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی و مشاهدات دوربین‌های مداربسته و شاهدان عینی مشخص شد که یکی از سربازان در هنگام نگهبانی اقدام به شوخی با هم خدمتی اش با اسلحه کرده و متأسفانه این سرباز ۱۹ ساله بر اثر اصابت گلوله فوت شد. جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه سرباز یاد شده که ۲۰ سال سن دارد هم اکنون تحت بازداشت است، گفت: بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس آگاهی استان همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها