به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۰۹۰۵۴

بهترین مشاغل با حقوق بالای10میلیون‌تومان در تهران

گروه کسب و کار: شاید این سوال برای شماهم پیش آمده باشد که چه مشاغلی در تهران بالای 10 تومن در آمد دارد؟ امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره مشاغلی که بالای 10 تومن در آمد دارند تحقیق کنیم
بهترین مشاغل با حقوق بالای10میلیون‌تومان در تهران
یکی از بزرگترین دغدغه های مردم این روز ها گرانی است این گرانی ها باعث شده است یک عده از مردم به فکر مشاغلی باشند که در آمد ماهانه آنها بالای 10 تومن باشد زیرا با کمتر از  10 تومن زندگی کردن بسیار سخت می شود مخصوصا اگر ساکن تهران باشی چون هزینه ها در پایتخت بسیار بالا و سرسام آور است و با در آمد ماهانه 10 تومن می توان یک زندگی ساده و بدون بدهکاری داشت. اما شاید این سوال برای شماهم پیش آمده باشد که چه مشاغلی در تهران بالای 10 تومن در آمد دارد؟ امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره مشاغلی که بالای 10 تومن در آمد دارند تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مشاغلی که بالای 10 تومن در آمد در تهران دارند کدام مشاغل هستند؟
در تهران پیداکردن  یک شغل خوب که بالای 10 تومن در آمد داشته باشد بزرگ ترین شانس برای هر فردی است. زیرا افراد تحصیل کرده زیادی هستند که ساکن تهران هستند ولی از داشتن یک شغل مناسب که در باره رشته تحصیلی آنها باشد شکایت می کنند، یا از اینکه حقوق آنها در زمانی که در قرار داد ثبت شده است پرداخت نمی شود و یا حقوقی که بتوانند با آن زندگی راحتی را داشته باشند را ندارند. اما در این میان افراد خوش شانس دیگری نیز هستند که توانسته اند در تهران مشاغلی را پیدا کنید که با کمترین هزینه هم رئیس هستند و هم هزینه کمتری را برای راه اندازی مشاغل  مناسب خود خرج می کنند این مشاغل  عبارتند از :
1- تعمیرات ساعت
2- تعمیرات برد 
3- تعمیرات موبایل
آموزش تعمیرات پکیج و ... که باید برای داشتن این مشاغل یک تعمیر کار خوب باید باشید تا بتوانید یک کار بدون هیچ عیب و ایرادی را تحویل مشتریان خود بدهید. اگر میخواهید در یکی از این مشاغل کسب در آمد کنید باید حتما زیر نظر بهترین مربیان و آموزشگاه های معتبر  دوره های آموزش را پشت سر بگذرانید. یادتان باشد در انتخاب آموزشگاه دقت زیادی باید کنید زیرا امروزه افراد کلاه بردار و سود جو زیادی هستند که با تبلیغات دروغی مردم را فریب می دهند. سایت پویا الکترونیک یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین سایت های آموزشی در تهران است که می تواند به شما کار آموزان عزیز کمک کند تا مشاغلی را برای آینده خود انتخاب کنید که در آمد ماهانه آنها بالای 10 تومن باشد.

چه شغل های را باید آموزش ببینید که بالای 10 تومن در آمد داشته باشد؟
1- تعمیرات ساعت

افراد زیادی هستند که از ساعت های گران قیمت استفاده می کنند به همین منظور اگر ساعت آنها دچار مشکل فنی شده باشد آن را دور نمی اندازند بلکه آن را به دست تعمیر کاران ساعت می سپارند تا عیب و مشگل ساعت ها را پیدا کرده و ساعت را تعمیر کنند به همین منظور تعمیرات ساعت یکی از پر در آمد ترین مشاغل در تهران و دیگر شهر های بزرگ شده است که ماه هانه بالای ده تومن در آمد دارد.



2- آموزش تعمیرات ساعت
آموزش تعمیرات ساعت یکی از کار بردی ترین رشته های فنی حرف ای در تهران است که شما باید تمام مراحل تعمیرات ساعت را تخصصی آموزش ببینید. تعمیرات ساعت یکی از رشته های فنی و حرفه ای است که در سال های اخیر وارد آموزشگاه ها شده است. سایت پویا الکترونیک می تواند اطلاعات دقیقی را در باره انواع ساعت های برند مطرح دنیا و ساعت های ایرانی در اختیار شما عزیزان بگذارد و شما را با تعمیر این ساعت آشنا کند‌.

3- تعمیرات برد
تعمیرات برد یکی از مشاغلی است که شما می توانید برای در آمد بالای  ده تومن آن را آموزش ببینید. اگر برای در آمد بالای ده تومن بخواهید تعمیرات برد را انتخاب کنید باید آموزش تعمیرات آن را از صفر شروع کنید، تعمیرات برد هر چند یکی از پر در آمد ترین و تخصصی ترین مشاغل است اما خوشبختانه برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و شما می توانید با کمترین سرمایه شروع به کار کنید. آموزش تعمیرات برد که عبارتند از:
آموزش عیب یابی و تعمیر برد های صنعتی، برد های خانگی از نوع معمولی و اینورتر.

4- آموزش تعمیرات برد 
آموزش تعمیرات برد ها بر سه دسته تقسیم شده است که باید یک تعمیر کار ماهر تمام این مراحل را پشت سر بگذارد تا بتواند یک تعمیر کار خبره و کار بلدی باشد که این سه مرحله عبارتند از، سطح مقدماتی، سطح متوسط و سطح حرفه ای.

سطح مقدماتی :
سطح مقدماتی مخصوص آن دسته از افرادی است که تا کنون هیچ آشنایی با تعمیر وسایل برقی و برد ندارند و تا کنون هیچ وسیله برقی را برای تعمیر باز نکرده اند.

سطح متوسط : 
سطح متوسط مخصوص آن دسته از عزیزانی است که با تعمیرات برق آشنایی دارند اما نمی توانند تعمیرات برد را انجام دهند و میخواهند تعمیرات برد را یاد بگیرند.

سطح حرفه ای :
سطح حرفه ای مخصوص آن دسته از عزیزان است که تمام مراحل تعمیرات وسایل برقی و برد را بلد هستند و دوست دارند اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.
برای یادگیری این سه مرحله باید از آموزشگاه شروع کنید تا تعمیر ات برد را از صفر تا صد یاد بگیرید تا بتوانید با شروع این شغل ماه هانه بالای ده تومن در آمد داشته باشید. سایت فنی سازان یکی از بهترین و معروف ترین سایت آموزش رشته های فنی و حرفه ای در تهران است که به شما دانشجویان کمک می کند تا تعمیرات برد را یاد بگیرید‌.

5- تعمیرات موبایل
تعمیرات موبایل یکی دیگر از پر در آمد ترین مشاغل در تهران است که می توانید ماهانه بالای ده تومن در آمد داشته باشید همانطور که همه ای شما می دانید موبایل وسیله ای است که امروزه از آن بسیار استفاده می شود و هر شخصی یک یا دو عدد موبایل  دارند. بیشتر افراد از طریق موبایل خود کسب در آمد می کنند همین کار باعث شده است تا تعمیرات موبایل در تهران بزرگ به یکی از مشاغلی تبدیل شود که ماهانه بالای ده تومن در آمد داشته باشد.



6- آموزش تعمیرات موبایل
برای آموزش تعمیرات موبایل باید چند ماه وقت بگذارید تا بتوانید این حرفه را از صفر تا صد یاد بگیرید. در سایت فنی سازان کافی است ۳ تا ۵ ماه وقت بگذارید تمام مراحل تعمیر موبایل را یاد می گیرید‌. افرادی که می خواهند تعمیرات موبایل را یاد بگیرند باید اول قطعات موبایل را بشناسند و بعد از شناخت تمام قطعات موبایل مراحل تعویض تاچ، تعویض هاردها، تعویض ال سی دی های چسبی،  تعویض گلس موبایل و تعویض آی سی های چسبی را باید یاد بگیرید.
موبایل ها هر روز  در حال تحول و پیشرفت هستند پس باید شما در آموزشگاه های آموزش تعمیرات موبایل را یاد بگیرید که بتواند همیشه به آن آموزشگاه دسترسی داشته باشید تا بتوانید اطلاعات خود را در باره تعمیرات موبایل بروز رسانی کنید‌.

حرف آخر
برای داشتن در آمدی بالای 10 تومن در تهران باید مشاغلی را انتخاب کنید که اطلاعات زیادی را در باره آن شغل داشته باشید به همین منظور انتخاب رشته های فنی یکی از بهترین مشاغل است که شما می توانید انتخاب کنید زیرا برای آموزش در آموزشگاه های فنی و حرفه ای می توانید تمام مراحل تعمیرات را آموزش ببینید. سایت فنی سازان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سایت های آموزشی در تهران است که می تواند به شما کمک کند تا در انتخاب رشته های فنی حرف ای موفق باشید و بتوانید در آمدی بالای 10 تومن داشته باشید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها