به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۱۲۴۶
رضايي: شايسته پيروزي مقابل السد بوديم

قطري‌ها فقط زانو و شکم ما را نشانه گرفتند

گروه ورزشي: مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازي مقابل السد قطر آنها فقط زانو و شکم بازيکنان ما را براي زدن نشانه گرفته بودند.
قطري‌ها فقط زانو و شکم ما را نشانه گرفتند
غلامرضا رضايي درباره تساوي مقابل السد در قطر اظهار داشت: همانطور که گفته بودم ما از قبل هرگز براي باخت و حتي تساوي به قطر نرفته بوديم. نبض بازي را با موقعيت‌هاي خوب در دو نيمه در اختيار داشتيم و حتي با کارهاي تاکتيکي و خلاقيت بچه‌ها فرصت‌‌هاي خوبي را به دست آورديم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر کمي بي‌دقت بوديم. در کل ما شايسته پيروزي مقابل السد در قطر بوديم.

وي افزود: متأسفانه به نظرم السدي‌ها با آناليزي که از تيم ما کرده بودند اين موضوع را مي‌دانستند که فقط مي‌تواند بچه‌هاي ما را از راه مصدوميت کنترل کند. در چند صحنه قطري‌ها فقط زانو و شکم بچه‌ها را نشانه گرفتند و واقعا نمي‌دانم چرا داور شرق آسيايي از کارت قرمز خود استفاده نکرد چون واقعا خطاها مخصوصا بر روي انصاري و حتي بازيکنان ديگر ما بسيار خطرناک بود اما متأسفانه خيلي راحت داور از آن گذشت.

رضايي ادامه داد: نتيجه تساوي مقابل قطري‌ها بد نبود و حالا مي‌توانيم در خوزستان با کمک هوادارانمان کار السد را تمام کنيم. البته اين تيم بسيار باهوش و با بازيکنان با تجربه‌اش بسيار خطرناک است. هرگز نبايد تصور کنيم در خوزستان کار براي ما راحت است و بايد مثل بازي با السد در قطر مقابل اين تيم ظاهر شويم و با تمرکز بالا به مرحله بعد صعود کنيم. خدايي ناکرده اگر حريف را دست کم بگيريم براي ما خطرناک است.

رضايي در پايان در مورد وضعيت مصدوميت خودش نيز گفت: بالاخره اتفاقي بود که برايم پيش آمد. قطري‌ها همانطور که گفتم به طرز عجيبي به دنبال مصدوم کردن بازيکنان ما بودند، در يک صحنه چنان سروش رفيعي را بازيکن حريف با کف کفش‌هايش زد که به نظرم دو بار بايد اخراج مي‌شد اما متأسفانه فقط بازيکن حريف کارت زرد گرفت. وي افزود: شرايطم در کل خوب است و بررسي‌هايي روي پاي من شده اما هنوز نمي‌توانم با قاطعيت مسئله‌اي را اعلام کنم و فقط اميدوارم که هر چه زودتر از بند اين مصدوميت خلاص شوم.