به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۱۳۵۵

برگزاري بزرگداشت فردوسی در مشهد

گره فرهنگ و ادب: دبیر اجرایی همایش بزرگداشت روز فردوسی گفت: این همایش با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در آرامگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
برگزاري بزرگداشت فردوسی در مشهد
سید جواد موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: افتتاحیه همایش بزرگداشت روز فردوسی روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) از ساعت 17:30 تا 19:30 برگزار خواهد شد. وی افزود: مراسم اختتامیه همایش نیز روز جمعه 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. موسوی اظهار کرد: امسال با تعامل دیگر دستگاه‌ها مراسم با شکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.

دبیر اجرایی همایش بزرگداشت روز فردوسی در خصوص بخشی از برنامه‌های اجرایی این همایش گفت: ما در همایش بزرگداشت روز فردوسی برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، نقالی، نمایشنامه‌خوانی و شاهنامه‌خوانی را خواهیم داشت. دبیر اجرایی همایش بزرگداشت روز فردوسی گفت: در راستای نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، جلسات مشترک با آموزش پرورش، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در خصوص ارائه برنامه‌های منسجم‌تر در خصوص بزرگداشت‌های مفاخر استان به خصوص فردوسی را در دستور کار خواهیم داشت.
مرجع : ايسنا