به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۱۷۳۹

سوشا مکانی: نمی گذارم رائول گل بزند

گروه ورزشي: تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر قرار می گیرد.
سوشا مکانی: نمی گذارم رائول گل بزند
سوشا مکانی دروازه بان فولادی ها که با کسب اجازه از کارلوس کی روش در اردو تیم ملی شرکت نکرد تا به بازی فردای تیمش برسد، بسیار به صعود فولاد خوش بین است. او درباره بازی با السد به آی اسپورت می گوید: «السد تیم بسیار خوبی است اما ما نیز قهرمان ایران هستیم و می خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. نمی خواهم بگویم فولاد متکی به بازیکن است اما حضور من و بختیار رحمانی می تواند کمک کند چون کامل بودن تیم بسیار اهمیت دارد. ما باید نهایت تلاشمان را به کار گیریم تا بتوانیم بهترین را نتیجه را کسب کنیم.» او درباره تقابلش با رائول گونزالس تاکید می کند: «من در اندازه ای نیستم که درباره رائول صحبت کنم. او به قدری بزرگ است که حضور در زمین در کنار او هم برایم افتخاری است اما شک نکنید اگر در ترکیب اصلی قرار داشته باشم، اجازه گلزنی به او نمی دهم.»

دروازه بان ملی پوش فولاد درباره شانس حضورش در جام جهانی عنوان می کند: «منطق فوتبال از هرچیزی مهمتر است. اعتقادم این است بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و قطعا اگر می خواهم در لیست 23 نفره اعزامی به جام جهانی باشم، باید در زمین خودم را به بهترین شکل ممکن نشان دهم.»
مکانی همچنین می گوید: «همه دروازه بانان شانس برتری برای حضور در جام جهانی دارند. من نیز نهایت تلاشم را می کنم تا خودم را به کی روش نشان دهم. با کسی هم جنگ و دعوا ندارم؛ کار خودم را می کنم و با حوصله منتظر تصمیم سرمربی می مانم.»

او درباره اینکه بسیاری معتقدند از لیست نهایی کی روش حذف می شود، خاطرنشان می کند: «من به این حرفها کاری ندارم. من برای ماندن در هیچ جا آویزان بنده خدا نمی شوم و امیدم به خدا است. از طرفی انتخاب نهایی بازیکنان تیم ملی برعهده سرمربی است و می‌دانم که او انصاف را زیرپا نمی‌گذارد. کی روش مسلما کسانی را انتخاب می‌کند که بهترین‌ها هستند. بایستی درود فرستاد به شرف سرمربی تیم ملی که همیشه کسانی را برای تیم ملی انتخاب کرده است که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته‌اند.»
مکانی امیدوار است تیم ملی در جام جهانی به دور بعدی راه پیدا کند: «این قابلیت را دربین بازیکنان تیم‌ملی می‌بینم. درحال حاضر شرایطی مشابه 3 بازی آخردورمقدماتی مقابل قطر، لبنان و کره‌جنوبی داشتیم و خیلی‌ها معتقد بودند نمی‌توانیم از 3 بازی خود 9 امتیاز بگیریم. اما بازیکنان تیم ملی با صعود به جام‌جهانی توانایی هایشان را ثابت کردند.»