به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۸۰۱
مربي السد: نقطه کليدي فولاد خط حمله است

فرکي: ما بهترين خط دفاع آسيا را داريم

گروه ورزشي: سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: بايد مقابل السد هوشيار باشيم و اميدوارم بازي به وقت اضافه نرود.
فرکي: ما بهترين خط دفاع آسيا را داريم
حسين فرکي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار برگشت مقابل السد قطر در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بازي با السد را يکبار تجربه کرديم. اين تيم شرايط فني خوبي دارد و از بازيکنان با تجربه و سابقه خوبي برخوردار است. شناخت ما از اين تيم بيشتر شده است. در دوحه مساوي کرديم و برايمان مهم است که بازي فردا را به سود خود به پايان ببريم. دنبال کسب بهترين نتيجه ممکن هستيم. مطمئنم که حريف هم اين هدف را دارد.

وي افزود: اميدوارم بازيکنان فولاد خوزستان وظيفه سنگين خود را به خوبي اجرا کنند و به شايستگي مطلق دست پيدا کنند. مي‌دانم نتيجه بدون گل در دوحه نمي‌تواند تضمين کنند صعود ما باشد بايد هوشيارتر عمل کنيم. در بازي فردا اجازه نداريم مسابقه را به تساوي برسانيم اميدوارم از شرايط ميزباني به بهترين نحو استفاده کنيم. هوادار با حضور خود در ورزشگاه ما را حمايت مي‌کند.

فرکي ادامه داد: خط حمله السد قطر از نظر من خيلي خطرناک است اما تيم ما بهترين خط دفاع ليگ قهرمانان آسيا را دارد اميدواريم در بازي فردا مدافعان ما همچون گذشته خوب عمل کنند. چرا که در مقابل يک تيم حرفه‌اي بازي داريم. سرمربي فولاد در مورد نقاط ضعف حريف گفت: اجازه بدهيد در اين مورد در زمين حرفم را بيان کنم اميدوارم فردا شانس هم ما را کمک کند و بازي به وقت اضافه نرود.

اموته: نقطه کليدي فولاد خوزستان خط حمله است
سرمربي تيم فوتبال السد قطر هم گفت: بازي فردا براي هر دو تيم پر استرس و حساس است.
حسين اموته در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار برگشت مقابل فولاد خوزستان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: دو تيم به دنبال کسب نتيجه طلايي هستند و بازي براي هر دو تيم پر استرس و مهم است. خوب مي‌دانم فولاد خوزستان تيم بزرگ و منظمي است که هواداران خوبي دارد ما تيم السد قطر هستيم و براي کسب بهترين نتيجه به ايران آمديم.

وي افزود: فوتبال قابل پيش بيني نيست. نتيجه بستگي به نوع بازي دارد پيش بيني مي‌کنم کار آساني نداريم. خط حمله فولاد خوزستان بسيار خطرناک است و برعکس ما در اين منطقه مشکل داريم. براي بازي فردا مهاجمي به نام يوسف احمد در ترکيب تيم است که شايد او نقطه کليدي خط حمله ما باشد.

سرمربي السد قطر در ادامه تأکيد کرد: هوادارن فولاد را در بازي‌هاي اين تيم از طريق تلوزيون ديدم. آنها تيم خود را خيلي خوب حمايت مي‌کنند و ما سعي مي‌کنيم بازيکنان را از لحاظ روحي آماده مقابله با تشويق‌هاي آنها کنيم. بازيکني مثل تاباتا مصدوم است که امروز وضعيتش مشخص مي‌شود بايد هوشيار عمل کنيم تا غافلگير نشويم. اميدوارم به بهترين نتيجه دست پيدا کنيم.

اهوازیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۳:۱۵
پیروزی فولاد و صعود به مرحله بعد،باعث شادی دل مردم خواهدشد تا برای ساعاتی هم که شده مردم از مشکلات روزمره جدا شوند .
از همه مردم ایران میخواهم که برای پیروزی "فولاد خوزستان" خالصانه دعا کنند...
فولاد برو بالا... (227260)
حسن
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ۰۰:۳۶
به امید خدا وحمایت هواداران فولاد پیروز است. (227265)
ahwazi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ۰۰:۵۱
خوزستان برو جلو من پشتتم اينا جوجن اگه بخوان برات شاخ بشن. (227266)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ۰۱:۰۰
فولاد برو بالا... (227268)