به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۷ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۲۲۱۸

هرکول پوآرو باز می گردد

گروه فرهنگ و هنر: شبکه یک از امشب 4 فیلم سینمایی پوآرو را در باکس شبانه خود قرار داده است و هر شب ساعت 22:10 یکی از این فیلم ها را پخش می کند.
هرکول پوآرو باز می گردد
فیلم های قتل در زمین گلف، لرد اج ورد می میمر و سرو غمگین از جمله این فیلم ها هستندکه برای پخش از شبکه یک بصورت 8 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است.

**از تخریب بقیع تا زندگی علامه حسن زاده آملی در برنامه فانوس

دو مستند منظومه حسن ساخته مسعود امینی تیرانی و بهشت ماندنی است ساخته مهرداد طاهری و احمد ابراهیمی امشب مهمان فانوس می شوند. منظومه حسن عنوان مستندی درباره زندگی نامه علامه حسن زاده آملی است که در کنار به تصویر کشیدن گوشه هایی از زندگی ایشان و معرفی آثار ارزشمندشان، با اطرافیان و شاگردان وی گفت وگو می کند تا جنبه های مختلف زندگی این عالم گرانقدر را به تصویر بکشد. همچنین بهشت ماندنی است که نخستین مستند تاریخی و پژوهشی در خصوص تخریب قبرستان بقیع است در همین شب (شنبه 27 اردیبهشت) ساعت 18 از شبکه مستند پخش می شود.

**مستند طنز « یه روز خوب» پخش می شود
مجموعه مستند ترکیبی و طنز « یه روز خوب» که در 50 قسمت 15 دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است از این هفته هر شب روی آنتن می رود.

**سرزمین گمشده ببرها کشف شد

مجموعه سرزمین گمشده ببرها که در سه قسمت 60 دقیقه آماده پخش از شبکه مستند شده است، یکشنبه ها ساعت 22 پخش می شود.

**آیین عروس گله گیلان در « نوسال»

مستند نوسال از مجموعه شکوه شکفتن با هدف به تصویر کشیدن آداب و رسوم ایرانیان در فصل بهار از شبکه مستند پخش می شود. نوسال روز یکشنبه ، 28 اردیبهشت ماه ، ساعت 17 و به مدت 30 دقیقه از شبکه مستند سیما پخش می شود.
مرجع : ايرنا