کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه کرباسچی به رييس صدا و سیما:

مثل شما اصولگرايان، از گزینه‌ی خود شرمسار نیستیم

انصاف نیوز , 3 خرداد 1393 ساعت 0:12

گروه سياسي: غلامحسین کرباسچی، رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در انتخابات سال 88، در جوابیه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما، ضمن رد ادعای تکراری رای خود در آن انتخابات به میرحسین موسوی، نوشت: بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستند که از گزینه‌ی خود در انتخابات 88 شرمسار باشیم و آقای احمدی‌نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم و هنوز همچون گذشته از انتخاب 88 خود دفاع می‌کنیم. متن کامل جوابیه کرباسچی به ضرغامي در پی می‌آید:


به نام خدا
جناب آقای مهندس ضرغامی، ریاست سازمان صدا و سیما
سلام علیکم
گرچه از ملی بودن آن رسانه مدتهاست ناامیدم اما در این روزگار امید هنوز آرزو دارم که اگر به جایگاه ملی رسانه اعتقاد ندارید، از لحاظ شرعی و قانونی این جوابیه را در سیما پخش کنید:
روز دوم خرداد در سیما سردار کوثری در گفتگویی مواردی کذب را به بنده نسبت دادند که مي‌تواند محل شکایت باشد. از جمله گفته‌اند که من در مقام رییس ستاد جناب آقای کروبی به ایشان خیانت کرده، در دانشگاهی یا جایی چیز دیگری گفته ام و ملت را به رای دادن به مهندس موسوی تشویق کرده ام. و همین علت کاهش رای آقای کروبی از چند میلیون سال ۸۴ به چند صد هزار سال ۸۸ شده است، چون من از قبل ماموریت داشته ام که این نقش را در ستاد اقای کروبی بازی کنم.
شگفتا از این دروغ گویی و تحلیل ناصواب!!!

اولا که آفای کروبی قبل از مهندس موسوی نامزد انتخابات ۸۸شده بودند و من قبل از حتی تصمیم جناب آقای مهندس موسوی به کاندیداتوری، به ستاد آقای کروبی رفتم و دعوت ایشان را قبول کردم. منطقا و از لحاظ زمانی من نمی توانستم واجد ماموریت از جانب نامزد محتملی باشم که هنوز وارد انتخابات نشده بود. ثانیا من هرگز چنین حرفی نزدم و بنا به قاعده ی البینه علی المدعی ... آقای کوثری باید سند اقامه کند و صداوسیما در برابر نشر اکاذیب پاسخگو باشد. ظاهرا رسانه‌های راستگوی! جناح راست افراطی آن اندازه در این باره دروغ گفته‌اند که خودشان هم باور کرده اند و شاید به پیروی از منطق گوبلز آنقدر یک دروغ را تکرار مي‌کنند تا همه باور کنند اما حتی گوبلز هم اینقدر زودباور نبود که دروغ‌های خودش را باور کند.

البته بنده حداقل یک بار در جواب آقای محمدرضا باهنر این دروغ‌ها را تکذیب کرده بودم و گفتم که چگونه رسانه‌های امنیتی این دروغ‌ها را جعل مي‌کنند و اینها دم فرو بستند و بینه‌ای اقامه نکردند و به نوعی هم عذرخواهی کردند که خوب است شما به همان جواب التفاط کنید. بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستند که از گزینه‌ی خود در انتخابات 88 شرمسار باشیم و آقای احمدی‌نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم و هنوز همچون گذشته از انتخاب 88 خود دفاع می‌کنیم و با وجود میل اجماع در جیهه‌ی اصلاحات، در انتخابات دوره‌ی قبل تا لحظه‌ی آخر و پس از آن مدافع جناب آقای کروبی بودیم.

در مقام تحلیل هم عرض می‌کنم که لازم نیست که برای علت عدد آرای آقای کروبی در سال 88 به ایشان تحلیل‌های غیرواقعی بدهیم، گذشته از جمع‌بندی شخصی خود ایشان که در رفتارشان نسبت به دوستان شما مشهود است کافی است که یک بار منصفانه و واقع بینانه به واکنش مردم فکر کنید، آن گاه علت واقعی را خواهیم یافت. گناه خود را به پای دیگران ننویسیم!

والسلام، غلامحسین کرباسچی، دوم خرداد 93


کد مطلب: 42923

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/42923/مثل-اصولگرايان-گزینه-ی-خود-شرمسار-نیستیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir