کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ای که برای استیضاح وزرا تنها ماند

ایرنا , 11 خرداد 1393 ساعت 11:28

گروه سیاسی: رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: متاسفانه نمایندگان استان دیگر من را برای استیضاح وزیران دولت همراهی نمی کنند.


به گزارش ایرنا، موسی الرضا ثروتی در نشستی خبری در خانه مطبوعات استان خراسان شمالی ، ضمن طرح این گلایه از نمایندگان مجلس، افزود: من در این زمینه تنها مانده ام و دیگر نمایندگان مردم به دلایلی از همراهی با من سر باز می زنند. وی در توجیه اینکه چرا «اکثر درخواست های طرح سوال و استیضاح از وزیران را امضا می کند»، اظهار کرد: هدف سئوال من من از وزیران یا امضا برای استیضاح، رفع مشکلات استانی است و هیچ نیت و نگاه خاص سیاسی در این زمینه ندارم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تا زمانی که بحث سووال یا استیضاح از وزیران به میان نیاید، پیگیر مشکلات نخواهند بود و ما از این اقدام به عنوان ابزاری برای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود استفاده می کنیم. رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس  گفت: اگرچه من با دیدگاه اصولگرایی در جامعه شناخته شده ام و در مجلس نیز عضو فراکسیون اصولگرایان هستم، ولی در بین گروه های چپ و راست دوستان زیادی دارم و برخی از دوستان اصلاح طلب را برای استانداری دولت یازدهم نیز معرفی کردم.


کد مطلب: 43755

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/43755/نماینده-استیضاح-وزرا-تنها-ماند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir