به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۴۶۱۱

کاپیتان پرسپولیس، استقلالي مي‌شود؟

گروه ورزشي: کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده با استقلال به توافق قطعی رسید تا به جمع یاغی های تاریخ سرخابي بپیوندد.
کاپیتان پرسپولیس، استقلالي مي‌شود؟
محمد نوری که این روزها رابطه خوبی با باشگاه پرسپولیس ندارد، خبر از توافق با تیم آینده خود داد که اکنون این تیم مشخص شده است. در حالی که برخی از خبرگزاری ها بعد از ظهر دیروز خبر از پیوستن نوری به گسترش فولاد تبریز داده بودند، خبر رسیده که آبی ها دیشب با نوری به توافق قطعی رسیده اند و به زودی این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

امیر قلعه نویی از مدت ها قبل با نوری وارد مذاکره شد تا با جذب وی جای خالی مجتبی جباری را پر کند و از همان زمان نیز احتمال حضور وی در استقلال مطرح شد. نوری که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بست در اواخر از ترکیب اصلی خارج شد و معتقد است خط خوردن از تیم ملی در آستانه جام جهانی ثمره نیمکت نشینی در بازی های پایانی پرسپولیس است.

علاوه بر استقلال از سپاهان و سایپا نیز به عنوان مشتریان وی نام برده می شد. نکته جالب این است که وی تنها 32 میلیون تومان از باشگاه دریافتی داشته و مبلغ زیادی طلبکار است و می توان گفت کمترین دریافتی را بین همبازیان خود داشته است. وی وعده داده که به زودی حرف هایی علیه پرسپولیسی ها مطرح خواهد کرد.

اما این تنها یک بخش از این انتقال پرسروصداست؛ نوری در مذاکره با مدیران استقلال به آنها اعلام کرده که اگر تمایل داشته باشند می تواند رضا نورمحمدی را نیز راضی کند که فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند. استقلالی ها پاسخی به پیشنهاد نوری نداده اند اما قرار است قلعه نویی نظر نهایی خود را در خصوص نورمحمدی اعلام کند. نورمحمدی هم از جمله بازیکنانی است که به نظر می رسد نامش در لیست بازیکنان مورد نظر دایی دیده نمی شود.
مرجع : جام

آرمان
United States
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۲:۴۵
نمونه ای دیگر از اسطوره پرستی در باشگاه محبوب !!! (234590)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۲:۴۸
بازي بلد نيست (234592)
مهرنوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۲:۵۹
اصلا حس خوبی نسبت به بازیکنانی که بین این دو تیم رقیب منتقل میشن ندارم . مثل هاشمی نسب . نیکبخت . میثم حسینی . پژمان نوری . اولادی . علی انصاریان و . . تعصب هم خوب چیزیه (234596)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۳:۴۴
با این کار قطعا فوتبال خودش رو نابود میکنه (234622)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۴:۰۰
وای خدای من مگه بازیکن قحطی شده که اینا بیان استقلال/ آقای امیرخان جان عزیزت بیخیال این باریکنای تیم رقیب شو/ یعد نگی چرا ورزشگاه خالیه (234631)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۴:۲۵
در توضیح عکس : کاپتان ارتش سرخ سرنگون شد (234640)
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۵:۰۰
بنظرم فقط واسه خوش گذرونی می خواد ازتیم جداشه (234663)
ایرانداد
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۱۶:۱۳
امکان ندارد. بیخود نشریات شلوغش کردند.اگه از هاشمی نسب عبرت گرفته باشند بازیکنان پرسپولیس به استقلال نمی روند.دیدید که چطور داغونش کردند.یا مثلا انصاریان که حتی نتوانست نیمی از توانایی های خودش را در استقلال بروز دهد. (234700)
صالح
United States
۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ۲۱:۵۳
به درد برنامه جوانگرایی در استقلال نمیخوره... استقلال بهتره بره دنبال بازیکنای زیر 24 سال... (234752)