به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۵۵۵۳

ترافیک هیات​های اقتصادی خارجی در ایران

گروه اقتصادي: رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: با دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید این اتاق اکنون با ترافیک هیاتهای اقتصادی خارجی مواجه است.
ترافیک هیات​های اقتصادی خارجی در ایران
ˈغلامحسین شافعی در حاشیه آیین آغاز احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: با دیپلماسی فعال سیاسی کشورمان شرایط جدیدی در روابط اقتصادی ایران با کشورهای مختلف ایجاد شده است. وی گفت: اتاق بازرگانی ایران نیز با دیپلماسی فعال اقتصادی درصدد توسعه روابط با کشورهای مختلف است و اکنون ایران و دیگر کشورها خواهان اعزام دو جانبه هیات های اقتصادی هستند. وی گفت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در حال حاضر با بیش از 20 کشور جهان دارای شورا و اتاق مشترک است. شافعی از حرکت امیدوار کننده دولت برای ارتقای تولید و حمایت از بخش خصوصی در کشور خبر داد و گفت: سرعت این حرکت تا حدودی کند است و این کندی نیز به خاطر مشکلاتی است که از گذشته به دولت به ارث رسیده و وضع مالی دولت، توان مناسبی ندارد.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: دولت تدبیر و امید اولویت خود را بر ارتقای تولید قرار داده و در این زمینه امیدواریم مشکل اساسی اشتغال در کشور نیز با رونق تولید برطرف شود. در این آیین که استاندار سمنان، اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و جمعی از مسوولان استان سمنان حضور داشتند احداث ساختمان جدید اتاق ایران در زمینی به وسعت پنج هزار و 600 مترمربع و زیربنای چهار هزار مترمربع و نیز هزینه قریب 50 میلیارد ریال آغاز شد.
مرجع : ايرنا