کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سواستفاده بنگر از بازی خوب ملی‌پوشان

2 تير 1393 ساعت 13:32

گروه ورزشي: محسن بنگر بازی خوب ملی‌پوشان ایرانی و حمایت مردم از این تیم را سریعا به مسائل مالی و قرارداد میلیاردی بازیکنان ربط داد.


بنگر در اینستاگرامش نوشت: « واقعا دم بچه ها گرم ولی جالب بود بعضی ها چقدر دو رو هستند. تا دیروز بحث این بود که اینا چرا پول می گیرن و لیاقت ندارند الان همه به افتخارشون بلند می‌شن. یه کمی جرات داشته باشید و حرفتون رو پس بگیرید. شیره ایران. شیره بچه های ایران که بدون هیچ بهترین بودند.»

شاید همین سواستفاده امثال بنگر از پیروزی تیم ملی موجب شود بعضی از هواداران از تیم ملی هم دل خوشی نداشته باشند. مشخص نیست این دو موضوع چه ارتباطی به هم دارد؟ اینکه مردم معتقدند نباید از بیت المال به بازیکنان پول داد چه ارتباطی به موفقیت تیم ملی دارد؟ حرف مردم این است که از جیب آنها پول نگیرید وگرنه بروید تیم خصوصی و چند ده میلیارد تومان بگیرید. نه تنها کسی اعتراض نمی کند بلکه همه می‌گویند نوش‌جانتان. ضمن اينكه مردم و رسانه‌ها ثابت كردند اگر بازي قابل‌قبولي از سوي فوتباليست‌ها انجام شود، حتي حاضرند از جيب خودشان هزينه كنند تا سرمربي موفقي چون كارلوس كي‌روش را در اين تيم نگهدارند. سواستفاده ممنوع آقاي بنگر، وسط دعوا براي خودتان نرخ تعيين نكنيد لطفا.


کد مطلب: 46111

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/46111/سواستفاده-بنگر-بازی-خوب-ملی-پوشان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir