به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۶۳۵۸
توضیح سوارز درباره "گاز گرفتن" کیه‌لینی

محرومیت سنگین فیفا در انتظار سوآرس

گروه ورزشي: مهاجم اروگوئه‌ای پس از گاز گرفتن دست "جورجیو کیه‌لینی"، بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا، گفت این چیزها در فوتبال اتفاق می‌افتد!
محرومیت سنگین فیفا در انتظار سوآرس
"لوییس سوارز" سه‌شنبه شب در دیدار با ایتالیا در گروه D رقابتهای جام جهانی اقدام به گاز گرفتن شانه "جورجیو کیه‌لینی" کرد که این موضوع از چشم داور مسابقه پنهان ماند. سوارز دو فصل قبل در دیدار تیم های لیورپول و چلسی اقدام به گاز گرفتن دست "برانیسلاو ایوانوویچ" کرده بود که محرومیتی 10 جلسه‌ای را برای وی به همراه داشت.

اکنون این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فیفا اقدام به محرومیت مهاجم تیم ملی اروگوئه کند.
سوارز در خصوص اتفاقی که در بازی با ایتالیا رخ داد، گفت: این چیزها در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد و شما نباید آنها را بزرگ کنید. وی در خصوص پیروزی مقابل ایتالیا گفت: خوشحالیم که به موقع گل زدیم. می‌دانیم که وضعیت سختی داریم.

محرومیت سنگین فیفا در انتظار سوآرس

کمیته انضباطی فیفا سوآرس را به دلیل حرکت عجیبش در بازی مقابل ایتالیا برای ادای توضیحات فراخواند. شب گذشته تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی یک بر صفر مقابل ایتالیا توانست صعود خود را از گروه D به عنوان تیم دوم قطعی کند اما اتفاق عجیب این بازی حرکت لوئیس سوآرس بود که در یک صحنه شانه کیلینی را گاز گرفت!

پس از بازی رسانه‌های اروپایی مانور زیادی روی این اتفاق دادند و نوشتند که فیفا باید برای سوآرس محرومیت سنگینی در نظر بگیرد. روزنامه آ اس اسپانیا نوشت: کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد که پرونده رسیدگی به حرکت سوآرس باز شده و این بازیکن و تیم ملی اروگوئه تا ساعت 22 به وقت اروپای مرکزی (12:30 به وقت تهران) وقت دارند که دلایل خود برای اثبات بی‌گناهی این مهاجم را به فیفا ارائه دهند. مارکو رودریگس، داور مکزیکی این بازی هم در طول بازی جریمه‌ای برای سوآرس در نظر نگرفت تا همه چیز به نظر مسئولان فیفا وابسته شود. طبق اعلام فیفا حرکت سوآرس بر خلاف مواد 48 و 57 قوانین فیفا بوده و مهاجم لیورپول باید برای حرکت خود به این کمیته توضیح دهد.