به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۶۱۸

فروش "ترامادول" توسط انگشتر فروشان

گروه جامعه: فرمانده انتطامی کاشمر از فروش قرص‌های ترامادول توسط انگشتر فروشان دوره‌گرد در کاشمر خبر داد.
فروش "ترامادول" توسط انگشتر فروشان
سرهنگ ابوالقاسم باقری در جلسه علنی شورای شهر با انتقاد از حضور افراد انگشترفروش در حاشیه خیابان قائم که گاهی اقدام به فروش قرص‌های ترامادول می‌کنند، افزود: تا زمانی که مکان خاصی برای آنها تعیین نشود نمی‌توان اعمال قانون کرد. وی با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش سد معبر در سطح شهر به خصوص امامزاده خصوص سید مرتضی گفت: پلیس آمادگی دارد در ساعات استراحت پرسنل خود برای حل این معضل با اکیپ سد معبر شهرداری همکاری کند.

فرمانده انتطامی کاشمر در ادامه گفت: بطور متوسط روزانه در هر دو ساعت یک تصادف در سطح شهر کاشمر اتفاق می‌افتد. باقری با بیان اینکه شهرستان کاشمر دارای بیش از 50 هزار موتورسیکلت است، افزود: در مقایسه تصادفات سال 92 به نسبت سال 91 هفتاد درصد از تصادفات منجر به فوت در این شهر مربوط به راکبان موتورسیکلت بوده است. وی با انتقاد اینکه برای استفاده صحیح و قانونی از موتورسیکلت فرهنگسازی و آموزش‌های لازم صورت نگرفته است، بیان کرد: علیرغم افزایش خودروها در سطح شهر ولی متاسفانه تغییری در تعریض خیابان‌ها مشاهده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی کاشمر تصریح‌کرد: علاوه برخیابان امام خمینی که بیشترین ترافیک را به خود اختصاص داده در خیابان‌های دادگستری و بهبودی نیز به خاطر کم عرض بودن مشکلات ترافیکی بسیاری ایجاد شده است. وی داشتن دوربین و مانیتورینگ در میدان مرکزی و چهارراه‌های سطح شهر را یکی از نیازهای کاشمر عنوان کرد و افزود: دوربین‌های چند منظوره در سطح شهرها علاوه بر کنترل متخلفان خودرو و موتورسیکت باعث حفظ امنیت شهر و جلوگیری از تخلفات دیگر می‌شود.

فرمانده انتظامی کاشمر با تاکید براینکه مشکل ترافیکی خیابان بهبودی دیگر با اعمال قانونی حل نمی‌شود، گفت: امیدواریم با کمک شهرداری و شورای شهر و تصویب در شورای ترافیک، نصب کارت پارک در یک سمت و تابلو توقف ممنوع در سمت دیگر این خیابان اجرایی شود.
مرجع : ايسنا