به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۸۳۹۰

پشت بام خانه ها پر از دیش شده است

گروه سیاسی: یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر برنامه های صداو سیما خوب و جاذب باشد کشش مردم به برنامه های ماهواره کم شده و به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.
پشت بام خانه ها پر از دیش شده است
حسین سبحانی نیا درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر صداو سیما،‌گفت: قوای سه گانه بر صداو سیما نظارت دارند واز هر قوه دو نماینده در هیات نظارت بر صداو سیما عضو است. نماینده  نیشابور  با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه فعالیت صداسیما و برنامه های آن هست باید از سوی این هیات مورد توجه قرار گرفته و به صداو سیما تذکر داده شود، گفت: تذکر نمایندگان نیز ضمانت اجرایی دارد و کسی نمی تواند نماینده ای را از تذکر منع کند. او درادامه درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره گفت: برای اصلاح این قانون یا دولت با ارایه لایحه باید پیش قدم شود و یا مجلس با ارایه طرح.

سبحانی نیا با بیان اینکه پشت بام ها پر دیش است گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود. او با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند، گفت: اگر صداو سیما خوب عمل کند و برنامه های خوب و جاذب داشته باشد کشش مردم به ماهواره کم شده و مردم به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند. قطعا هرچه صداو سیما بهتر عمل کند و برنامه قوی تر بسازد می تواند در کاهش گرایش مردم به برنامه های ماهواره موثر باشد.
مرجع : خانه ملت