به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۹۰۰۹
دیدار رده بندی لیگ جهانی واليبال

واليبال ايران در رده چهارم جهان ايستاد

گروه ورزشي: مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال با برگزاری دیدار تعیین کننده تیم های سوم و چهارم به میزبانی شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد که این دیدار 3-0 به سود تیم ایتالیا به پایان رسید تا واليباليستهاي شايسته كشورمان در رده چهارم جهان قرار بگيرند و ايتاليا به مقام سومي رسيد.
واليبال ايران در رده چهارم جهان ايستاد
تیم ملی والیبال ایران که با عبور از سد برزیل و حذف روسیه توانسته بود برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه پیدا کند، پس از آنکه برابر آمریکا 3 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند، برای عناوین سوم و چهارم به مصاف ایتالیا میزبان این مرحله از لیگ جهانی رفت.

گیم اول؛ 25 بر 22

در ست اول بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند تا بتوانند برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی دست پیدا کنند اما ایتالیا در خط حمله و دریافت ها بهتر عمل کرد و در طول این گیم توانست برتر از ایران عمل کند. با این حال در حالی که ایتالیا 19 بر 14 از ایران پیش بود، چند سرویس خوب امیر غفور شرایط را به سود ایران تغییر داد و امتیاز به 19 بر 18 تغییر کرد. در ادامه سرمربی میزبان با گرفتن یک وقت استراحت مجددا امتیازگیری را آغاز کرد و در نهایت تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه 25 بر 22 ست اول را به سود خود به پایان برساند.

گیم دوم؛ 25 بر 17

تیم ملی ایران گیم دوم را خوب شروع کرد و در خط حمله نمایش خوبی داشت اما ایتالیایی ها با چند دفاع روی تور خوب و عملکرد خوب در خط حمله قصد گرفتن بازی از حریف آسیایی خود را داشت. دو تیم تا امتیاز 4 مساوی پیش رفتند و رقابت نزدیکی بین آنها وجود داشت و این روند تا تا امتیاز 7 هم ادامه داشت اما در ادامه این لاجوردی پوشان بودند که اختلاف را زیاد کردند و توانستند در پایان گیم دوم را هم به سود خود تمام کنند. در گیم دوم عدم خودباوری بازیکنان ایران باعث شد ایتالیا 22 بر 14 پیش بیفتد و در پایان 25 بر 17 نتیجه را واگذار کند.
گیم سوم؛ 25 بر 22

شاگردان کواچ گیم سوم را بهتر از دو گیم دیگر اغاز کردند و پس از آنکه تا 3 امتیاز اول مساوی پیش رفتند اما در ادامه ایران اختلافش را بیشتر کرد و 8 بر 5 از حریف پیش افتاد. در این لحظات دفاع خوب ایران با عملکرد کم نقص خط حمله مواجه شد و در ایران توانست 14 بر 11 از حریف پیش بیفتد اما در ادامه ورق برگشت و این ایتالیا بود که در سرویس و دریافت ها بهتر عمل کرد و 16 بر 15 پیش افتاد.

ایتالیایی ها در ادامه هم موقعیت های حمله ایران را دفاع کردند و اختلاف را بیشتر کردند و 19 بر 16 پیش افتادند. تلاش بازیکنان ایران در ادامه بازی هر چند اختلاف را کمتر کرد اما روز خوب یاران زایتسف اجازه خودنمایی به مردان ایران را نداد. هر چند شاگردان کواچ با روزهای خوب خود فاصله زیادی داشتند و کم رمق تر از قبل بودند. محمد موسوی نیز که در دیدار قبلی مصدوم شده بود و با تلاش پزشکان به این دیدار رسید در این دیدار نتوانست از سرویس های خود نفعی ببرد و مثل سایر بازیکنان کشورمان خوب نبود.

در پایان گیم سوم تیم ملی ایتالیا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد و عنوان سوم این دوره از مسابقات لیگ جهانی را به خود اختصاص دهد. تیم ملی ایران هم که دومین حضور خود در لیگ جهانی را تجربه کرد با عنوان چهارمی به کارش پایان داد. تیم های برزیل و آمریکا هم دیدار فینال را یکشنبه شب برگزار خواهند کرد.

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۱:۴۱
من فتوشاپ بلدم که هنگام بازی همه خانم ها را بهشون لباس بوشانم باید به کجا مراجعه کنم فقط بدیش سانسورچی ها بیکار میشند این تو این اوضاع بیکاری (241953)
ترانه
Netherlands
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۴۵
بهار جان به ما میگی توهین منتشر نمیشه ولی واقعا چه توهینی بدتر از نمایش مسخره والیبال ااز سیما ی جمهوری اسلامی بود (241983)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۱:۴۳
ممنون از سانسورچي كه باعث شد من به جهنم نرم! واقعا منم ايراني هستم ولي داشتم آرزو ميكردم زودتر ست سوم تموم شه ديگه يه صحنه تكراري رو براي 500 مين بار نبينم!!! ببين چيكار ميكنن با اعصابت كه آرزوي باخت تيم رو ميكني! براي ديدن و نديدن ما هم تصميم ميگيرين! خدا خيرتون بده! والا غم باخت رو اين كارها چند برابر ميكنه ... متاسفم واست سانسورچي ... متاسفم (241954)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۱:۵۳
اثرات حضور ولاسکو فقط تا نیمه نهایی بود سال اینده امیدی به حضور در چهارتیم نداشته باشید این مربی هیچ کاری کنار زمین نمیکنه جز تماشا . بابا حرکتی دادی فریادی تعویض تایم اوت . (241955)
ddd
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۵۵
دوستان زحمت بازیکنان تیم رو نادیده نگیرید،قرار نیست همه بازی ها رو ببریم،تیم های دیگه هم زحمت میکشند
در کل از همه بازیکنان و مربیان تشکر میکنم (241984)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۱:۵۵
شانس آوردیم که جزء 4 تیم شدیم وگرنه به استرالیا هم میباختیم و ششم میشدیم.
بازیکنان انگیزه نداشتند.امیدوارم دستهای پشت پرده ای وجود نداشته باشد.
ذخیره ها هم در حد بازیکنان اصلی نبودند و اختلاف زیادی داشتند. (241956)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۱:۵۶
اقا به همین شب قدر قسم اگه والیبال پخش نمیکردن ناراحت نمیشدم
ولی وقتی با این شکل که همش سانسوری که رو اعصاب روان مردم راه میره ناراحت میشم
بخدا به شعورمون توهیین میکنن با این کاراشون (241957)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۰۶
باختن ایران از یک طرف خورد کردن اعصاب بینندگان از طرف تک صدا سیما ازطرف دیگر.خواهشا یک نظرسنجی بذارید ببینید چقدر مردم ناراحتند.ایا درست است دیدن تصاویری که یک عده قلیلی بظاهر ناراحت می کند باید باعث ناراحتی اکثر ملت شود (241958)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۱۶
این تیم ایران در 2 بازی آخر مقابل آمریکا و ایتالیا، یک سوم بدترین بازیهای قبلی بازی نکرد . نمی دانم یک دفعه چه اتفاقی افتاد ؟ مربی فعلی هم در حد و اندازه ی این تیم نیست . مسائلی هست که ما نمی دانیم . تیم روحیه نداشت شک ندارم . (241961)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۲۸
اینکه تیم ایران در این دوره از مسابقات خوبی بازی کرد بر هیچکس پوشیده نیست ولی منکر این قضیه هم نمی شه شد که تمام توان تیم در بازی با روسیه و برزیل گرفته شد و چیزی برای گفتن در بازی های بعدی نداشت.
تیم ایران باید خودش رو برای این چنین بازی های سخت و نفس گیر آماده کنه وگرنه ... (241964)
بیننده اعصاب خورد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۴۳
لطفا خوانندگان جواب دهند.چند کشور مسلمان دردنیاوجود دارد وچند کشور بدین صورت سانسور می کنند....مامسلمانترینیم وبقیه کافر (241969)
anna tabarinia
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۵۰
کواچ اولا بعمد وبا دست خودش باعث باخت به ایتالیا شد چون به چه دلیل بازیکنان اصلی راکنار کذاشت ثانبا او مربی نیست که بتواند در این سطح مربی گری کند (241970)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۵۵
واقعا توتن بچه ها در بازیهای قبلی گرفته شد و به نظر من دست پشت پرده ای نیست و خستگی و ضعیف بودن نیمکت ما که مربی مجبور به استفاذه از 6یا 8بازیکن بود و مقداری هم ضعف قدرت بدنی نسبت به تیم های برنده باعث باخت ما شد و گرنه بچه ها با تعصب بازی کردند (241971)
غریبه
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۲:۵۸
به نظرم جنبه کسی که سانسور میکنه پایینه وگرنه شبکه ورزش نسبت به شبکه 3 کمتر سانسور میکنه این رایا اسپورت لعنتی بازی به این مهمی رو پوشش نداد! (241974)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۱۶
واقعا بچه ها عالی ظاهر شدن. انقدر عالی که سطح توقع همه رسیده به اولی اونم در مقابل برترینهای جهان که یه پا مدعی هستند و ایران یه تازه وارد و به نسبت اونا از تجربه بسیار کمتری برخورداره. نسبت به برنامه ریزی فدراسیون تازه دو پله هم بالاتر اومدن.واقعا خسته نباشند. خدا قوت. انشالله که دوره های بعد جبران میکنن (241976)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۴۱
آقا من کلا کار کواچ رو قبول دارم ومنکر زحماتش نیستم ولی موندم چرا اعتقادی به تایم اوت نداره ؟؟ به نظرم امشب به کواچ وعبادی پور باختیم ، آخه دیگه چقد باید خراب میکرد تا میرزاجانپور که خیلی خوبه به جاش برگرده !!!؟؟ (241982)
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۹ ۲۳:۵۹
باز همه کارشناس شده ان ... (241985)