به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۵۰۳۹۳

دردسر تازه خانواده ديويد بکام! /عکس

گروه ورزشی: خبرهای خانواده بکام و البته پسران این خانواده تمامی ندارد. پس از آنکه رسانه های انگلیسی اعلام کرده اند دیوید، پسر بزگش بروکلین 15 ساله را برای کار به یکی از کافه های لندن فرستاده تا پول تو جیبی اش را دربیاورد حالا سایر رسانه ها مشغول تهیه گزارشی از زندگی شخصی بروکلین 15 ساله، بزرگترین پسر دیوید بکام هستند.
بروکلین که البته این روزها به لطف مادرش، ویکتوریا، مانکن بودن را تجربه می کند رابطه تازه ای با کلوئه مورتس، مانکن و هنرپیشه آمریکایی در پیش گرفته است. اگرچه پیش از این گفته می‌شد رابطه این دو نفر بیشتر کاری است ولی حالا سایت خبری «میل آنلاین» خبر داده که این رابطه صمیمانه تر از چیزی است که عنوان می شود: «از این دو نفر به عنوان دو دوست معمولی یاد می شود ولی این دو نوجوان نه تنها هر روز با هم صحبت می کنند بلکه در مواقعی هم که با یکدیگر هستند روابط بسیار ویژه ای را از سر می گذارنند».


این موضوع از آنجا مایه درد سر دیوید بکام شده که پسرش فقط 15 سال سن دارد و کلوئه، دختری که با او آشنا شده هم 17 ساله است. همین منبع خبری در ادامه گزارشش می نویسد که این دو نفر در سانتا مونیکا یکدیگر را ملاقات می کنند و در تازه ترین سرگرمی شان اسکیت بورد سواری است. این اخبار در شرایطی منتشر شده که دیوید و ویکتوریا بکام به شدت مراقب رفتار فرزندانشان هستند و اجازه رفت و آمد با هرکسی را به آنها نمی دهند هرچند که ظاهرا و بنابر موردی که میل آنلاین نوشته این رابطه چراغ سبز ویکتوریا و دیوید را هم گرفته است.

در این بین و با توجه به شایعات به وجود امده کلوئه مورتس مطرح شدن بحث جدی بودن رابطه را رد کرده و در گفت و گویی با مجله امریکایی «فلار» تجربه روابط عاطفی در سن پایین را مورد نکوهش قرار داده است: «در سنی که ما هستیم تجربه رابطه عاطفی کار دشوار و پیچیده ای است چون آدم ها خیلی سریع تغییر می کنند. نمی خواهم خودم را درگیر این مسائل کنم چون من 17 ساله هستم و این چیزها را جدی نمی بینم.»‬
مرجع : فرارو