به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۵۱۷۴۲
جنیفر لارنس کریس مارتین، به هم نزدیک تر می‌شوند

خبری که اين روزها در هالیوود پیچیده است

گروه فرهنگي: پس از خبر جدایی گویینت پالترو، هنرپیشه هالیوودی از همسرش کریس مارتین، خواننده و موزیسین برجسته انگلیسی، بسیاری منتظر خبری بودند که نشان دهد این دو ستاره محبوب از این مشکل عبور کرده اند و زندگی خود را از سر گرفته اند.
خبری که اين روزها در هالیوود پیچیده است
حالا به نظر می رسد با رسانه ای شدن خبر دوستی گویینت پالترو با همکارش در سریال موزیکال گلی، خبر دوستی جنیفر لارنس، ستاره محبوب و سرزنده و پولساز هالیوود و کریس مارتین، حقیقت دارد. منابع نزدیک به کریس مارتین گفته اند که جنیفر لارنس و کریس مارتین، با هم تفاهم زیادی دارند و برعکس گویینت پالترو که به نماینده زندگی سبز و سالم و تغذیه پاک، شهرت داشت، به خوردن غذاهای چرب و مضر علاقه مندند و با آسان گرفتن زندگی، روزهای خوشی را در کنار هم رقم خواهند زد.

جالب است بدانید که جنیفر لارنس، این هنرپیشه جوان که با بردن جایزه اسکار و فروش فوق العاده فیلم های بازی های گرسنگی، روز به روز محبوب تر و مشهور تر می شود، دختری جوان و سرزنده است که بارها و بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده از خوردن لذت می برد و خودش را به خاطر لاغری، عذاب نخواهد داد. برعکس گویینت پالترو، با سبک زندگی سالم و روش تغذیه کم کالری و گیاهی، شهرت و محبوبیت بسیاری در بین طرفداران این نوع زندگی، دارد. دو روش زندگی که کاملا با هم متضاد هستند.
مرجع : کافه سینما